Digimon Serbia Wiki
Advertisement
Rika Nonaka

Ruki Makino

Ruki Makino (牧野 留姫 Makino Ruki), ili, kako je poznatija u Americi, Rika Nonaka je glavni lik japanske anime Digimon Tamers (Diugimon Krotitelji).

Izgled[]

Rika je desetogodišnja devojčica ljubičastih očiju, bele kože i riđe kose vezane u konjski rep. Kamerman njene majke ju je opisao rečju prelepa. Nosi belu majicu sa plavim rukavima, i ljubičastim slomnjenim srcem na sredini, plave farmerice, crvene trake na rukama, bele čarape, crvene patike koje na prednjoj strani postaju sive i kopče oko struka i nogu. Kada se oblači ne nosi svoj konjski rep. Nakon povratka iz digitalnog sveta, Rika je od majke dobila novu majicu sa punim ljubičastim srcem na sredini.

Rikini rani crteži rađeni su pod uticajem Trinity iz Matriksa, kao primer jakog i odvažnog ženskog vođe.

Opis[]

Rika je na početku serije videla digimone samo kao podatke stvorene za borbu i uništenje, želeći da njen digimon Renamon bude najjači digimon na svetu. Zato je pokušala da uništi svako digitalno biće koje bi prešlo barijeru u ljudski svet da bi Renamon mogla da absorbuje njegove podatke i tako postane jača.

Advertisement