Digimon Serbia Wiki
Advertisement
Ep 2

Epizoda 2

<< Epizoda 2 - Sezona 1 (Digimon Avantura) >>
  • Serbia: "Pojavio se Greymon"
  • Us: "The Birth of Greymon"
    (rođenje Greymona)
  • Japan flag: "爆裂進化! グレイモン"
    (bakuretsu shinka! Greymon - eksplozivna evolucija! Greymon)

230px-List of Digimon Adventure episodes 02

Deca su se našla na plaži sa postavljenim telefonskim kabinama, gde ih je napao razorni Šelmon a na Agumonu je preostalo da spasi dan.

Sedmoro Izabrane dece i njihovi digimoni su pali sa litice, gde ih je Kuwagamon oterao, i upali pravo u reku. Gomamon je pozvao svoje vodene prijatelje, ribe koje su napravile splav od sebe plivajući jedna do druge. Nasukali su se na obalu i deca su otkrila da su njihovi trenirani digimoni evoluirali u početnike. Novi digimoni su se predstavili i objasnili im da mogu da se evoluiraju kada podele energiju sa svojim partnerima.

Deca su pokušavala da otkriju gde su i šta sledeće da urade. Taiči im je rekao da je video plažu i okean. Ostali su ga pratili dok je Džo protestovao govoreći da je bolje da tu ostanu dok odrasli ne dođu da ih spasu. Dok su šetali, deca su upoznavala svoje digimone. Stigli su na plažu gde su pronašli mnogo telefonskih kabina i pokušavali da ih isprobaju. Međutim, samo neki čudni zvuci su se čuli iz telefona. Tada su odlučili da se odmore, a bili su i veoma gladni. Svako od njih je pokazao šta ima. Nažalost, od hrane je samo Takeru imao grickalice i Džo obrok za prvu pomoć. Tada su ponovo pronašli one uređaje na svojim pantalonama ili torbama. Džo je tada podelio hranu, ali bi ta hrana trajala samo jedan dan ako bi ih i Digimoni jeli. Digimoni su rekli da je to u redu i da će oni pronaći nešto za sebe, ali je Taiči ipak dao nešto hrane Agumonu. Odjednom se pojavio Shellmon, koji je bio veoma ljut jer su deca bila na njegovoj teritoriji. Napali su ga.

Sedam izabranih digimona su ga napala ali nijedan napad nije bio dovoljno jak, sem Agumonovog, jer je on jeo. Ostali digimoni nisu bili u mogućnosti da se bore jer su bili previše gladni i umorni. Taiči je pokušao da pomogne tako što mu je odvlačio pažnju. Shellmon je uhvatio Taičija, a Agumona zarobio ispod svoje šape. Kad je Shellmon bio spreman da napadne ostale, Taičijev digistor je zasvetleo i Agumon je postao Greymon. Shellmon je ispustio Taičija i dva digimona šampionskog nivoa su se borila. Greymon je porazio Shellmona dignuvši ga u vazduh, i bacivši u okean. Greymon se, zatim, preobrazio u Agumona koji je bio iscrpljen i gladan. Deca su brzo nahranila svoje digimone. Džo je i dalje pokušavao da upotrebi telefonske kabine ali su sve bile smrskane. Shvatili su da Shellmon nije mrtav i da bi mogao da se vrati, i da moraju da odu. Zajedno su krenuli, spremni za sve sa čim će njihovi digimoni morati da se bore!

Advertisement