FANDOM

Kraljevski vitezovi
Royal knights
7 Kraljevskih Vitezova.
Slika Kraljevskih Vitezova iz sezone Digimon Granica

Kraljevski Vitezovi (守護騎士 shugo kishi), na engleskom "Royal Knights" (rojal najts). Grupa koja se sastoji od 13 mega legendarnih digimona, svetih čuvara digitalnog sveta. Grupu je osnovao Imperialdramon da služe bogu digitalnog sveta. Pojavljuju se u anime sezonama: Digimon Granica i Spasitelji; u manga sezonama: Digimon Letopisi, D-Sajber i Ukršteni Ratovi i u filmu Digimon X-Evolucija.

Lista Vitezova

Alphamon

Alphamon b
Ekvivalent:
AlphamonOuryuken

Alphamon (アルファモン Arufamon). Ime nastalo od grčkog slova alfa. Njegov ekvivalent AlphamonOuryuken.

Craniummon

Craniamon b
Ekvivalent:
/

Craniummon (クレニアムモン Kureniamumon), na engleskom "Craniamon" (Krejnijamon). Ime nastalo od engleske reči "Cranium" (krejnijum) što znači lobanja. Nema ekvivalenta.

Duftmon

Leopardmon b
Ekvivalent:
DuftmonX

Duftmon (ドゥフトモン Doufutomon), na engleskom poznatiji kao "Leopardmon" (Liopardmon). Japansko ime nastalo od nemačke reči "Duft" (miris), a englesko od reči "Leopard". Njegov ekvivalent je DuftmonX.

Dukemon

Gallantmon b
Ekvivalent:
DukemonX

Dukemon (デュークモン Deyuukumon), na engleskom poznatiji kao "Gallantmon" (Galantmon). Japansko ime nastalo od engleske reči "Duke" (vojvoda), a englesko od reči "galantno". Njegov ekvivalent je DukemonX.

Examon

Examon b
Ekvivalent:
/

Examon (エグザモン Eguzamon). Ime nastalo od reči eksabajt. Nema ekvivalenta.

Dynasmon

Dynasmon b
Ekvivalent:
DynasmonX

Dynasmon (デュナスモン Deyunasumon), na engleskom "Dunusmon" (Danasmon). Ime nastalo od reči dinastija. Njegov ekvivalent je DynasmonX.

Gankoomon

Gankoomon b
Ekvivalent:
/

Gankoomon (ガンクゥモン Gankuumon). Ime dobio po Caru Ganku od Hana. Nema ekvivalenta.

LordKnightmon

Crusadermon b
Ekvivalent:
/

LordKnightmon (ロードナイトモン RoudoNaitomon), na engleskom poznatiji kao "Crusadermon" (Krasejdermon). Japansko ime nastalo od reči "Lord" (gospodar) i "Knight" (vitez), takođe je moguće da je njegovo ime igra reči "Rodonit" i "mon". Englesko ime nastalo od reči "Crusader" što znači Krstaš. Nema ekvivalenta.

Magnamon

Magnamon b
Ekvivalent:
MagnamonX

Magnamon (マグナモン Magunamon). Ime nastalo od latinske reči "Magna" (veliko). Njegov ekvivalent je MagnamonX.

Omegamon

Omnimon b
Ekvivalent:
BlackOmegamon

Omegamon (オメガモン Omegamon), na engleskom poznatiji kao "Omnimon" (Omnimon). Japansko ime nastalo od grčkog slova "omega", a englesko od latinske reči "Omni" (sve). Njegovi ekvivalenti su BlackOmegamon i OmegamonX.

Sleipmon

Kentaurosmon b
Ekvivalent:
/

Sleipmon (スレイプモン Sureipumon), na engleskom poznatiji kao "Kentaurosmon" (Kentaurosmon). Japansko ime nastalo od mitološkog bića Slejpnira, a englesko od Kentaura. Nema ekvivalenta.

UlforceVeedramon

UlforceVeedramon b
Ekvivalent:
UlforceVeedramonX

UlforceVeedramon (アルフォースブイドラモン ArufoosuBuidoramon). Ime nastalo od reči "Ulforce" (Al-sila koju poseduje) i slova "V". Njegov ekvivalent je AlforsVidramonX.

Rapidmon

Rapidmon Armor b
Ekvivalent:
/

Rapidmon (ラピッドモン Rappidomon). Ime nastalo od engleske reči "rapid" (brzo). Nema ekvivalenta. Još uvek nije zvanično potvrđeno da pripada Kraljevskim vitezovima.