FANDOM

Digimon Stvarači
Monstermakers
Slika svih šestoro stvarača.
Na slici iznad se nalaze Digimon Stvarači iz sezone Digimon Krotitelji

Stvarači Digimona, na engleskom Monster Makers (manster mejkers), na japanskom The Wild Bunch (ザワイルドバンチ d vajld banč) - u prevodu "divlja gomila". Oni su grupa od šestoro ljudi koja je zaslužna sa stvaranje digitalnog sveta i Digimona uopšte. Pojavljuju se u sezoni Digimon Krotitelji.

Šibumi

Shibumi

Šibumi

Goro "Šibumi" Mizuno (水野 悟郎 "渋み" Mizuno Goro "Shibumi"). Dolazi iz Japana. Jedan je od prvih "stvarača". Nastavio je "Digimon projekat" i nakon što je bio zatvoren 1986-te. Radio je na Digimon projektu sve do njegove saobraćajne nesreće kada je upao u "Polu-komatozno stanje".

Tao

Tao

Tao

Đanju "Tao" Li (李 鎮宇 "タオ" Lee Zhenyu "Tao"). Dolazi iz Kine. Jedan je od stvarača koji su zaslužni za stvaranje digimona. Studirao je na Palo Alto Univerzitetu. Specijalizirao je komunikacioni jezik. Pored Đenrije i Šuičon ima još dvoje dece, Linčei Li (李 連杰 Lee Lianjie) i Đarin Li (李 嘉玲 Lee Jialing).

Delfin

Dolphin

Delfin

Rob "Delfin" MeKoj (マッコイ ロブ "ドルフィン" McCoy Rob "Dolphin"). Dolazi iz Amerike. On je čovek koji je počeo projekat stvaranja veštačkih organizama danas poznatijih kao digimoni. Bio je profesor na "Palo Alto Univerzitetu" gde je proučavao Delfine, odatle je i dobio nadimak. Ima unuku Alisu MeKoj (Alice McCoy).

Kovrdžava

Curly

Kovrdžava

Ajšvarija "Kurli" Raj (ラーイ アイシュワリヤー "カーリー" Rai Aishwarya "Curly"). Dolazi iz Indije. "Kurli" (Curly) na Engleskom znači Kovrdžavo. Jedna je od stvarača koji su zaslužni za stvaranje organizama od kojih su nastali digimoni. Profesor je na Miskatonik Univerzitetu. Njena oblast proučavanja je "kvantna teorija".

Babel

Babel&dolphin

Babel i Delfin

Babel (バベル Baberu). Njegovo puno ime nije poznato. Dolazi iz Amerike, Afro-amerikanac je. Jedan je stvarača koji su zaslužni za stvaranje organizama od kojih su nastali današnji digimoni. Njegova specijalnost je "teorijska fizika".

Dejzi

Daisy,babel&dolphin

Dejzi, Babel i Delfin

Dejzi (デイジー Daisy). Njeno puno ime nije poznato. Dolazi iz Amerike. Dejzi je bila prva osoba koja je videla "prvog digimona", rezultat projekta Digimon Stvarača. Njena specijalnost je "Robotika" i "Softver".