FANDOM

Tuwarmon to Digimon nindża, który zrzucił swoją ciężką Punpun Armor ograniczającą jego umiejętności, zmieniając się w swoją prawdziwą formę ze swojego czasowego kamuflażu. Specjalną umiejętnością Tsuwamona jest przybieranie postaci błazna w celu oszukania wrogów i cichego zbliżenia się do wroga w celu zabicia go. Punpun Armor znacznie zwiększa zwinność Tuwarmona dzięki rozłożeniu się na dopalacze, sprawiając, że jego ruchy są szybkie jak wiatr i niemożliwe do zaobserwowania gołym okiem - bez porównania ze stanem sprzed wyzwolenia swoich umiejętności. Jego bronią są Mantis Arm mogące przybierać różne formy - sierpów połączonych jak nunchaku elektromagnetyczną linką, długa lanca powstała z połączenia dwóch Ramion oraz bumerang.Tuwarmon dowolnie zmienia układ swoich broni w zależności od sytuacji.[1] Jego specjalny atak to Taniec Modliszki.

Techniki specjalneEdytuj

Mantis Dance (Taniec Modliszki)
マンティスダンス
Zmienia swoje Ramiona Modliszki w trakcie gwałtownego wirowania przypominającego taniec, w międzyczasie rozcinając wrogów.

Smokin' Boogie (Dymiące Boogie)
スモーキンブギ
Wystrzeliwuje dym w kolorze tęczy i pociski ze swojej Punpun Armor we wszystkich kierunkach, atakując wroga i pozostając jednoczesnie w ukryciu.

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

PoEdytuj

WystępujeEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Tuwar" to błędna transkrypcja "tsuwa" pochodzącego od japońskiego słowa "tsuwamono", oznaczającego żołnierza.

AdnotacjeEdytuj