FANDOM

Takuya Kanbara jest główną postacią w Digimon Frontier. Jest liderem grupy DigiWybrańców, którzy otrzymali możliwość przemiany w Digimony, by uratować DigiŚwiat.

Digimon FrontierEdytuj

Podróż Takuyi zaczyna się w momencie, gdy otrzymuje tajemniczą wiadomość SMS na swoim telefonie pewnego po południa. Wiadomość instruuje go, by iść na stację, skąd Trailmon zabiera go oraz czwórkę innych ludzi do DigiŚwiata.[1] Poznajemy go jako typowego chłopca z goglami - energetycznego i atletę, który działa bez przemyślenia sprawy i jest bardzo uparty. Ma ogromne poczucie prawości i stara się robić wszystko, co w jego sile by to osiągnąć, by wykonać rzeczy w które wierzy. Jego narwana osobowość powoduje, że często kłóci się z Koujim, chociaż po czasie zaczynają stawać się dobrymi przyjaciółmi i partnerami w walce po ich pierwszym spotkaniu z Duskmonem. Zachowuje się jak starszy brat dla Tomoki'ego, który przypomina mu jego prawdziwego brata - Shinyę.
Takuya ma swoje urodziny w sierpniu, co czyni go trzy miesiące młodszym od Izumi. [2]

Digimon Xros Wars: Młodzi łowcy biegnący przez czasEdytuj

Takuya pojawia się na łodzi Starego Zegarmistrza. Pojawia się tylko gościnnie wraz z Daisuke, V-monem, Takato i Guilmonem.[3] W przedostatnim odcinku pojawia się u boku pozostałych legendarnych liderów, by stoczyć walkę z Quartzmonem. [4]

Formy DigimonaEdytuj

FlamonEdytuj

Flamon

Flamon

Flamon jest formą początkującą Agnimona oraz Virtramona. Pojawia się po raz pierwszy, gdy Takuya wraca do domu po walce z Duskmonem. Nie mógł uwolnić swojej prawdziwej mocy, ponieważ bał się konsekwencji, jakie mogą nadejść. Oglądając siebie z przeszłości, zrozumiał, że nie może zostawić swoich przyjaciół w DigiŚwiecie i wrócił do nich.

AgnimonEdytuj

Agnimon b

Agnimon

Agnimon pojawia się w pierwszym odcinku Digimon Frontier, kiedy Takuya jako pierwszy znajduje i używa ludzką duszę ognia. Takuya jest pierwszym człowiekiem, który stał się Digimonem poprzez użycie duszy i walczy, a także pokonuje Perfekcyjnego Digimona - Cerberumona. Takuya kontynuuje walkę w tej formie wielokrotnie przeciwko złym członkom Legendarnych Wojowników. W momencie, gdy Takuya może używać coraz to silniejszych form do walki - owa pojawia się rzadziej.

Gdy Stary Zegarmistrz wzywa bohaterów z przeszłości do uniwersum Xros Wars, by pomóc pokonać Quartzmona, Agnimon pojawia się u boku Takuyi jak wiele ludzi i Digimonów po finałowej bitwie.[5]

VirtramonEdytuj

BurningGreymon t

Virtramon

Virtramon jest wersją w której Takuya przyzywa do siebie duszę bestii ognia. Po raz pierwszy Takuya uzyskał tę duszę od Shamamona, który został opętany przez dziką moc duszy. Na początku Takuya też miał problemy z opanowaniem duszy bestii, nawet chciał zniszczyć innych DigiWybrańców. Prawie zabił Tomoki'ego, ale jego łza wylądowała na oku Virtramona. Opanował moc bestii w momencie, gdy Tommy został porwany przez Gigasmon, by pokonać przeciwnika.

ArdhamonEdytuj

Aldamon b

Ardhamon

Poprzez użycie Duszy Ludzkiej i Bestii Ognia, Takuya może stać się Ardhamona. Wiele rzeczy jest podobnych w budowie do ciała Virtramona, czy samego Agnimona. Takuya uzyskuje siłę, by stać się Ardhamonem od Seraphimona podczas swojej walki z BlackSeraphimonem.

KaiserGreymonEdytuj

KaiserGreymon b

KaiserGreymon

Takuya przemienia się w tę formę, gdy łączy Duszę Ognia, Lodu, Powietrza, Ziemi i Lasu. KaiserGreymon, wygląda podobnie jak WarGreymon z Digimon Adventure. Takuya po raz pierwszy staje się KaiserGreymon, gdy on i Kouji walczą przeciwko Cherubimonowi w Rose Morning Star. KaiserGreymon zadaje ostateczny cios Cherubimonowi w głowę swoim mieczem. W tej formie walczył też wielokrotnie przeciwko Dynasmon.

Miecz, która posiada EmperorGreymon nazywa się "Dusza Smoczego Miecza".

SusanoomonEdytuj

RelacjeEdytuj

Arrow RR Główny artykuł: Fanon:Takuya Kanbara

AdnotacjeEdytuj