FANDOM

Shoutmon X5S to Uchūtoushi Keitai powstała gdy Digimon-broń Spadamon połączył się i wzmocnił Finalist Keitai utworzoną z pięciu Digimonów, które złączyły swoje serca. Spadamon zaufał swojemu kompanowi uznając go za swojego mistrza i zmienił kształt. Shoutmon X5 wzmocnił się i przekroczył limity stając się bronią o mocy, która "ocali świat będąc w rękach anioła i zniszczy go będąc w rękach demona". W szczególności zdolność latania Shoutmona X5 wzrosła drastycznie, uzyskując znaczną siłę napędową i obdarzając go cudowną umiejętnością lotu poza stratosferę i pozwalając dostać się do przestrzeni kosmicznej. Poza tym, przebywanie w kosmosie obudziło w nim zdolność pochłonięcia kosmicznej energii do własnego ciała i dowolnego manipulowania nią w technikach o cudownej mocy. Narodził się tutaj kosmiczny wojownik wzmocniony energią kosmosu i pędzący przez przestrzeń z hiper-prędkością.
Jego zuchwała technika Kosmiczne Zwycięstwo wykorzystuje jego zdolność latania do maksimum. Shoutmon X5 wzlatuje z niesamowitą prędkością przez atmosferę do pustki kosmosu, gdzie skupia całą wybuchową moc, którą posiadł absorbując kosmiczną energię i całą siłę tarcia jaką zgromadził podczas lotu przez atmosferę wewnątrz Digimona-broni i koncentruje ją w pojedynczym ciosie, który wystrzeliwuje we wroga z niszczycielską potęgą. Zarówno wróg jak i teren, na którym stoi na pewno ulegną konsekwencjom tego ciosu. Podczas ataku Cięcie Heliosa, Shoutmon X5 ładuje Gwiezdny Miecz solarną energią i pokrywa się płomieniami tak gorącymi jak samo słońce, po czym leci w kierunku wroga i spala go doszczętnie jednym zamachem miecza, w który włożył niesamowitą siłę. Gdy wykonuje tę technikę, gorąco Gwiezdnego Miecza wytwarza ogon, upodabniając go do lecącej komety. Technika Kosmiczny Czakram polega natomiast na wystrzeleniu powietrznego ostrza w kształcie pierścienia, który rozcina wroga na kawałki. Ponieważ ten atak nie tylko przecina cel, ale posiada także energię falową Spadamona, paraliżuje wroga i jest bardziej użyteczny i pożyteczny niż zwykły pocisk, powiększając szeroki zakres strategii Shoutmona X5S.[1]

Techniki specjalneEdytuj

Cosmo Victory (Kosmiczne Zwycięstwo)
コズモビクトリー
Wzlatuje w kosmos i ładuje swoją lancę kosmiczną energią i zgromadzoną siłą tarcia, po czym wystrzeliwuje ją we wroga.

Helio Slasher (Cięcie Heliosa)
ヘリオスラッシャー
Zbiera solarną energię w swoim Gwiezdnym Mieczu i pokrywając się płomieniami tak gorącymi jak słońce, leci w kierunku wroga i spala go doszczętnie jednym zamachem miecza.

Space Chakram (Kosmiczny Czakram)
スペースチャクラム
Wystrzeliwuje ostrze w kształcie pierścienia, które może zarówno przeciąć cel jak i go sparaliżować.

DigiXrosEdytuj

WystępujeEdytuj

Gra karcianaEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Shout" (ang.) - "krzyk", "wrzask"; "Xros 5"; "S" - od "Spadamon".

AdnotacjeEdytuj