Shoutmon X2 (czyt. "Shoutmon Xros 2") to połączenie Shoutmona i Ballistamona. Soukoukyouka Keitai Ballistamona, która szczyci się wysoką obroną, nadaje temu Digimonowi zwielokrotnioną siłę oraz obronę dzięki połączeniu z innym Digimonem. Poza tym, dzięki fuzji sekretnych umiejętności tych dwóch Digimonów, Shoutmon X2 posiada wiele silnych i zróżnicowanych technik specjalnych, wliczając w to ataki krótkodystansowe, laserowe lub korzystające z ostrej amunicji. Ataki tego Digimona są dobrze zrównoważone, więc poradzą sobie w każdej sytuacji, od walki jeden na jednego do starć grupowych. Tym samym wydaje się, że Shoutmon X2 czerpie aż nadto z ukrytych zdolności Ballistamona. W szczególności można powiedzieć, że Łamiący Róg DX, ulepszona wersja Łamiącego Rogu Ballistamona jest jego podstawową techniką, w której przebija się przez armię wroga wysyłając przeciwników w powietrze i tworząc wyrwy w ich szeregach. Poza tym, jego Koleżeński Miotacz, używany jedynie gdy zostanie zsynchronizowana przyjaźń pomiędzy obydwoma Digimonami, jest jego najsilniejszą techniką specjalną.

Techniki specjalneEdytuj

Buddy Blaster (Koleżeński Miotacz)
バディブラスター
Synchronizuje przyjaźń pomiędzy obydwoma Digimonami, przetwarza energię swoich emocji i wystrzeliwuje ją ze swojego rogu.

Optic Laser (Optyczny Laser)
オプティックレーザー
Wystrzeliwuje promienie ze swoich oczu.

Horn Breaker DX (Łamiący Róg Deluxe)
ホーンブレイカーDX
Ulepszona wersja Łamiącego Rogu Ballistamona, polega na przebiciu się przez szeregi wroga, wyrzucając przeciwników w powietrze.

Mac Arrow (Strzała Maca)
マッハアロー

Miya Vulcan (???)
ミヤバルカン

Arm Bunker[2]
アームバンカー
Uderza wroga pięścią.

DigiXrosEdytuj

PrzedEdytuj

PoEdytuj

WystępujeEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Shout" - (en) "krzyk", "wrzask"; "Xros 2".

AdnotacjeEdytuj

  1. [1]
  2. Nazwa ataku pochodzi od urządzenia "pilebunker", które składa się z poruszanego pneumatycznie ostrza/kolca.
  3. Digimon Xros Wars - od.2
  4. Digimon Xros Wars - od.4
  5. Digimon Xros Wars - od.18
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.