FANDOM

Shoutmon DX to Crusade Keitai powstała gdy OmegaShoutmon szczycący się największą szybkością otrzymał bitewną siłę ZeekGreymona dysponującego niezrównaną mocą. Shoutmon DX dysponuje dużą ofensywną i defensywną siłą bez utraty szybkości OmegaShoutmona dzięki otrzymaniu pancerza ZeekGreymona zbudowanego ze złotej odmiany Chrome Digizoid. Żaden przeciwnik nie może się z nim równać dzięki wysokiej mobilności i sile fizycznej. Jego osobowość łączy czystą boskość i wściekłe bestialstwo, co jest powodem połączenia się instynktów OmegaShoutmona i ZeekGreymona. Chociaż z reguły jest opanowany, miły i przyjazny, w walce zmienia się w płonącego wściekłością wojownika. Podczas bitwy jest odpowiednio chłodny i zuchwały, by stać się brutalnym i ten widok pasuje do nazwy Formy krucjaty, gdyż Shoutmon DX zdaje się być posłańcem boskiej kary. Na jego prawej ręce znajdują się bagnety o nazwie Electric Buster Xros, natomiast na lewej - szpony Trident JusFang.[1]

Techniki specjalneEdytuj

Trident JusFang [1] [2]
トライデントジャスファング
Wyprowadza potężny cios za pomocą swoich szponów lub po prostu używa ich twardości jako tarczy.

Electric Buster Xros (Elektryczny Xros-niszczyciel) [1]
エレキバスタークロス
Używa ostrzy na swojej prawej ręce zarówno jako miecza jak i broni palnej.

Victorize Banking (Zwycięski Zwrot) [1]
ビクトライズ・バンキング
Wystrzeliwuje promienie w kształcie litery "V" ze swojego czoła.

Brave Beat Rock Double Xros (Podwójny Xros Odważnego Rytmu Rocka) [1]
ブレイブビートロックダブルクロス
Łączy ogień OmegaShoutmona i ZeekGreymona otaczając się piekielnym płomieniem oczyszczającym wszelkie zło, stając się uosobieniem ognia wyglądającym jak meteor i obracającym w pył wrogów, których dotknie.

Hyper Rock Magnum (Hiper-rockowe Magnum) [1]
ハイパーロックマグナム

DigiXrosEdytuj

PrzedEdytuj

PoEdytuj

WystępujeEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Shout" (en) - "krzyk", "wrzask"; "D-Xros" - skrót od "Double Xros".

AdnotacjeEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Profil w Digimon Dictionary
  2. Nazwa tego ataku jest grą słów. "JusFang" (jap. ジャスファング Jasufangu) brzmi podobnie do "Jazz-funk" (jap. ジャズファンク Jazufanku) - gatunku muzyki.
  3. Digimon Xros Wars - od.34
  4. Digimon Xros Wars - 15
  5. Karta DJT-2-036