FANDOM

Sekwencja nadpisu (overwrite sequence) to termin pojawiający się w mandze Digimon Adventure V-Tamer 01.

KonceptEdytuj

Sekwencja nadpisu to proces polegający na przepisywaniu informacji zawartej w systemie binarnym przez Digimony w celu wyrażania ich emocji i prowadzący do zwiększenia ich siły. Podobnie jak w wypadku cyfrowych nośników informacji, ciągłe przepisywanie danych w ciele Digimona prowadzi do ich degradacji. Szczególny gatunek Digimonów określany jako "starożytne" potrafi dokonywać bardzo szybkiego nadpisu danych. Mimo, że takie Digimony stają się bardzo silne w gniewie, okres życia ich danych jest bardzo krótki i takie Digimony raczej nie ewoluują poza poziom perfekcyjny. Digimonem należącym do tej grupy jest Zeromaru, partner Taichiego.

UlForceEdytuj

"UlForce" (jap. アルフォース Arufōsu, skrót od "Ultimate Force", ostatecznej siły) to legendarny, święty typ sekwencji nadpisu występujący u starożytnych gatunków. Kiedy starożytna sekwencja nadpisu prowadziła do przedwczesnej śmierci tych Digimonów, niektóre z nich posiadające silne serca i chęć obrony swoich ukochanych prowadziły do powstania "UlForce", mocy pozwalającej na re-konfigurację ich ciał i ewolucję. Kiedy Zero użył swojej ostatecznej techniki w walce z Arkadimonem Super Ostateczny, jego dane uległy degradacji i rozproszyły się. Jednakże dokładnie w tym momencie Zeromaru odtworzył swoje ciało i korzystając z mocy UlForce ewoluował na poziom ostateczny, w UlforceV-dramona.