FANDOM

Schaochung Lee jest postacią występującą w Digimon Tamers. Schaochung jest ludzkim partnerem Lopmona i trzecim najmłodszym Pogromcą, pojawiającym się w serii (Ai i Makoto są młodsi niż ona). Jest wesoła i beztroska, a także zachowuje się odpowiednio do swojego wieku (a ma 6 lat).

Digimon TamersEdytuj

Schaochung jest najmłodszą z czwórki dzieci w swojej rodzinie. Ma dwóch starszych braci, Jianlianga i Rincheia oraz starszą siostrę, Jaarin. Jej tata to Janyuu Lee, jeden z twórców Digimonów. Podobnie jak Jianliang, jest w połowie Chinką od strony taty i w połowie Japonką od strony mamy.
Zanim ją jakkolwiek przedstawiono, była postrzegana jako młodsza siostra Jianlianga i uwielbiała bawić się z Terriermonem, który udawał zabawkę. Nie rozumie, że wypchane zabawki normalnie nie mówią, nie jest zrażona tym, że Terriermon mówi, gdy odkrywa prawdę. Celowo zostaje w realnym świecie, gdy Jianliang rusza do DigiŚwiata z pozostałymi Pogromcami, by uratować Calumona.
W nieoczekiwanym zwrocie wydarzeń, gdy była w parku ze swoim tatą, pojawiła się cyfrowa mgła i wylądowała w DigiŚwiecie. Tam zaprzyjaźniła się z Dewą, Andiramonem, broniącego południowej bramy dla Zhuqiaomona. Po tym, jak obronił Schaochung przed Makuramonem został ukarany przez Zhuqiaomona i cofnięty do swojego stadium Dziecka, Lopmona. Został także partnerem Schaochung.
Schaochung pozostaje niewinna i beztroska, jak zawsze nawet, kiedy D-Reaper zaczyna niszczyć świat realny. Kiedy Lopmon mówi jej, że sytuacja jest poważna i powinna pomóc pozostałym, bierze sobie te słowa do serca. Schaochung wysyła Andiramona, by znalazł Beelzemona i Calumona, który zmierzał do D-Reapera. Była smutna, kiedy Lopmon musiał wrócić do Cyfrowego Świata, jak pozostałe Digimony.

Digimon Tamers: Bitwa Poszukiwaczy PrzygódEdytuj

Schaochung wyraża swoje zdegustowanie, gdy V-Pet zakłóca działanie jej komputera.

Digimon Tamers: Uciekający LocomonEdytuj

Schaochung z Lopmonem, Jianliangiem i Terriermonem była w pociągu, kiedy Locomon przybył do świata realnego. Ich pociąg został zatrzymany i cała czwórka musiała iść dalej na piechotę. Pozostawił Shaochung w tyle i przez przypadek wziął Lopmona, a wtedy spotkał się z Hirokazu, Kentą i ich partnerami i wskoczył do wózka, który miał dogonić Locomona. Na szczęście Jianliang wymienił pomyłkę po drodze. Podczas ostatecznej bitwy, dwójka Parasimonów atakuje ich, jednak zostały zniszczone Beelzemona. Schaochung uczestniczyła w przyjęciu urodzinowym Ruki.

RelacjeEdytuj

Arrow RR Główny artykuł: Fanon:Schaochung Lee