FANDOM

Ruki Makino (ang. Rika Nonaka) to fikcyjna postać z anime Digimon Tamers. Jej partnerką jest Renamon.

Digimon TamersEdytuj

Ruki na początku widzi Digimony jako nic innego niż dane komputerowe zbudowane do walki. Chciała, by jej partnerka, Renamon była najsilniejsza na świecie. Starała się to uczynić, pozwalając wchłaniać Renamon dane pokonanych Digimonów, które zmaterializowały się w naszym świecie. Niestety, była zła, że Renamon nie chce Digimorfować. W końcu zrozumiała na czym tak naprawdę polega przyjaźń i partnerstwo, i powinno być dwustronne.
Ruki mówiła, że chce spędzić swoje całe życie trenując Digimony i nie miała żadnych innych planów. Jest nieco oschła i antyspołeczna, ale Takato oraz Jianliang zdołali wyciągnąć z niej to, co najlepsze. Przegrała turniej w karty Digimon z Ryou na dwa lata przed rozpoczęciem serii, co wyjaśnia jej oburzenie, gdy się spotykają w DigiŚwiecie. Po zniknięciu Ryou, Ruki zdobywa tytuł "Królowej Digimonów". Ruki przyjęła Juri pod swoje skrzydła i uczyła ją, jakich kart powinna używać i jak być dobrym Pogromcą.
Zaczęła nawet tolerować Takato i resztę, chociaż wciąż była dla nich oschła. Wolała przebywać samotnie, chociaż rozmawiała z Renamon wielokrotnie o wszystkim.
Relacja Ruki z Renamon jest nietypowa, ponieważ traktuje ją bardzo jako człowieka niż zwierzę, czy zabawkę. Renamon stara się chronić Riuki, pilnując jej cały czas nawet jeśli się nie bawi lub nie je cały dzień. Jej osobowość wydaje się być taka, ponieważ mama Ruki jest strasznie młoda i prawdopodobnie rozwiedziona z jej tatą. Chociaż, twórcy Digimon Tamers mówią, że to nie ma nic wspólnego.
Mama Ruki jest słynną modelką i ciągle zmusza Ruki, by martwiła się o swój wygląd. Wystawia ją na sesje zdjęciowe i kupuje jej ubrania typowe dla dziewczyny, co strasznie denerwuje Ruki. Mieszka ze swoją babcią i mamą, a bardzo rzadko słucha się którejkolwiek. Babcia Ruki chce dostać się do wnuczki i ją zrozumieć, jendak ta na to nie pozwala.
W późniejszych odcinkach, babcia Ruki odkrywa istnienie Renamon i uznaje ją za "anioła stróża" swojej wnuczki. Nie wydaje się być zaskoczona, że Ruki jest Pogromcą, a także z łatwością przyjmuje jej obietnicę o powrocie z DigiŚwiata. Trzyma też tę wyprawę jako sekret przed jej matką. Ruki jest w szoku, że babcia ją rozumie i zgadza się na taką ryzykowną wyprawę, jednak stara się na nią otworzyć i okazywać trochę więcej uczuć.
W ostatnim odcinku, Renamon dedigimorfuje i wraca do Cyfrowego Świata, żegnając się z Ruki. Obydwie nie wiedziały, czy jeszcze kiedykolwiek się spotkają ponownie. Ruki wyznaje miłość Renamon po raz pierwszy w serii.
Podczas trwania Digimon Tamers, Ruki wydaje się przywiązywać też do Impmona. Kilka razy martwiła się o niego i chciała go ratować z opresji zanim, cokolwiek by się stało.

Digimon Tamers: Bitwa Poszukiwaczy PrzygódEdytuj

Kiedy, Takato i Jianlang oraz ich partnerzy byli na wakacjach w Okinawie, Ruki miała utrzymać spokój od Digimonów, które pojawiały się w Shinjuku. Gdy Digimony pojawiały się na całym świecie, Omegamon przeniósł ją i Kyubimon oraz Jianlianga i Galgomona, by walczyli wraz z Takato i Growmonem przeciwko prawdziwemu wrogowi - Mephismonowi. Ruki była obecna podczas walki w innym wymiarze, gdzie Digimony Pogromców stworzyły Potrójny Atak i pokonały Galfmona, który stworzył chaos w świecie realnym.

Digimon Tamers: Uciekający LocomonEdytuj

Rodzina Ruki i jej przyjaciele planowali dla niej przyjęcie urodzinowe. Była mniej entuzjastycznie nastawiona do tego pomysłu niż Takato, który się jej wygadał. Wszystko przerwało pojawienie się Locomona w świecie realnym. Ruki została przejeta przez Parasimona, który oszukał ją, by zaatakować Takato i Renamon poprzez wspomnienia o jej tacie. Została jednak uwolniona dzięki Guilmonowi i użyła Matrix Ewolucji, łącząc się z Renamon w Sakuyamon. Walczyła podczas inwazji Parasimonów w Tokio. Była na swoich urodzinach i zdmuchnęła wszystkie świeczki. Takato znalazł ją oglądając zachód słońca, ale Renamon powiedziała by dalej nie szedł, tylko pozwolił jej pobyć samej ze wspomnieniami o swoim ojcu.

Digimon Xros Wars: Młodzi łowcy biegnący przez czasEdytuj

W pewnym momencie, Stary Zegarmistrz wezwał wszystkich starych bohaterów, by pomogli pokonać Quartzmona.[1] Gdy Taichi i Masaru pomagają Łowcom w ich pierwszym spotkaniu z Quartzmonem, Ruki i Mimi oraz ich Digimony pojawiają się przed Kirihą i Nene w DigiQuartzowej wersji Hong Kongu, zapewniając ich, że nie są Łowcami i chcą pomóc ze złem, które nadciąga.[2]

Formy DigimonaEdytuj

Arrow RR Główny artykuł: Renamon (Tamers)#Sakuyamon

RelacjeEdytuj

Arrow RR Główny artykuł: Fanon:Ruki Makino

AdnotacjeEdytuj