FANDOM

Niebieska Karta pojawia się w anime Digimon Tamers oraz grze Digimon World 3.

UżycieEdytuj

Digimon TamersEdytuj

Stworzona jest przez Shibumi'ego i dostarczona przez DigiGnomy. Niebieskie karty są odpowiedzialne za stworzenie Guilmon'a oraz przybycie zarówno Renamon, jak i Terriermon'a. Gdy Takato, Henry i Rika używają ich Niebieskich Kart, zmienia ich czytniki kart w D-Powery. Umożliwia im również zmaterializowanie się ich Digimonów w [[Świat Realny|Realnym Świecie].. Później, Niebieskie Karty posłużyły Pogromcom by wyzwolić moc Calumon'a i umożliwia Matrix Ewolucję, czyli przejście z poziomu Dorosłego na Perfekcyjny. Pomimo tego, że po raz pierwszy karty pojawiły się przypadkowo, Pogromcy byli w stanie przemienić ich własne karty w niebieskie [1] i potem ewoluować. Nawet narysowana karta Kazu działa, gdy chodziło o wiarę Takato i moc Calumona.

Digimon World 3Edytuj

Niebieska Karta jest używana, gdy chce się przejść pomiędzy wschodnimi a południowymi sektorami. Gdy porozmawiasz z żartobliwym Guilmon'em, da Ci fałszywą niebieską kartę zwaną 8lue. A, gdy z nim porozmawiasz po raz drugi w piwnicy w wejściu do lasu, da Ci prawdziwą niebieską kartę.

AdnotacjeEdytuj