FANDOM

Matadormon (jap. Matadrmon, czasami zapisywany jako Matadrumon) to żywiący się krwią mistrz sztuk walki posługującym się wspaniałym tańcem. Jest naturalnym nosicielem Przeciwciała X. Chodzą pogłoski, że zrodził się z bazy danych o tańcach ludowych znajdującej się w pewnym muzeum i nauczył się wyjątkowych kroków tańca "Burudoggu" [2]. Używa swojego trzepoczącego ubioru do zmylenia wrogów i gdy przeciwnicy opuszczą gardę na widok jasnych kolorów jego szat, Matadormon atakuje ich dziesiątkami rapierów ukrytych w jego rękawach. Ponieważ jest wampirem, nie może przeżyć bez krwi Digimonów, ale w przeciwieństwie do innych poszukuje jedynie krwi silnych Digimonów i cały czas zmienia swoje miejsce położenia. Jego specjalny atak to Tysiąc Strzał.

Techniki specjalneEdytuj

Thousand Arrow (Tysiąc Strzał)
サウザンドアロー
Wyrzuca rapiery ukryte w swoich ramionach.

Chouzetsu Rappashū [3] (dosł.Niszczący Motyle Trąbiący Kopniak)
蝶絶喇叭蹴
Silny kopniak pochodzący z jego tajemniczej sztuki walki, "Burudoggu".

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

PoEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Matador"

AdnotacjeEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Profil w Digimon Dictionary
  2. Słowo 武舞独繰 (Burudoggu) można tłumaczyć dwojako. Dosłowne tłumaczenie zapisu w kanji to "Taniec wojenny pojedynczego obrotu". Natomiast zapis w katakanie to romanizacja słowa "Bulldog".
  3. Nazwa tego ataku jest grą słów. 蝶絶 (niszczący motyle) czyta się tak samo jak 超絶 (najwyższy).
  4. Digimon World DS
  5. 5,0 5,1 Digimon World: Dawn & Dusk