FANDOM

MailBirdramon to Digimon Maszyna, debiutujący w najnowszym anime, Digimon Xros Wars. Ten drapieżny, latający Digimon przeprowadza rekonesans z powietrza sprawdzając stan bitwy i co jest jego specjalnością, udziela wsparcia powietrznego, zadając precyzyjnie wyliczoną ilość szkód za pomocą technik "uderz i uskocz". Jest szybki jak błyskawica i ma sokoli wzrok. W szczególności jego technika specjalna, Nocny Jastrząb, podczas której potajemnie zbliża się do wroga i bombarduje go z powietrza, korzysta z pełni cech charakterystycznych MailBirdramona. Także jego Plazmowa Armata, polegająca na wystrzeleniu z pyska plazmowego pocisku o ultra-wysokiej energii z bliskiej odległości jest odpowiednio silna, by zlikwidować przeciwnika. Tym samym jego wszechstronna siła jest dużo większa niż Digimonów posiadających jedynie zdolności w walce wręcz. Ponieważ ten Digimon zawsze analizuje status walki z powietrza i działa stosownie do sytuacji, wierzy w swoje obliczenia wykonane z pomocą swojej złożonej osobowości i jest świetny w osądach.

Techniki specjalneEdytuj

Plasma Cannon (Plazmowa Armata)
プラズマキャノン
Wystrzeliwuje z pyska plazmowy pocisk o ultra-wysokiej energii.

Nighthawk (Nocny Jastrząb)
ナイトホーク
Potajemnie zbliża się do wroga i bombarduje go z powietrza.

Trident Tail (Trójzębny Ogon)
トライデントテール
Uderza we wroga swoim ogonem.

DigiXrosEdytuj

WystępujeEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Mail" - (en): od "chain mail", kolczuga; "bird" - (en): "ptak", Dramon.

AdnotacjeEdytuj