Digimon Universe Wiki
Advertisement
Digimon Universe Wiki

Machmon to dorosły Digimon cyborg.

Opis[]

Machmon to Digimon cyborg, który pragnie szybkości. Pokłady piachu nad jałowymi równinami są często wzburzane przez ryk Machmonów. Chociaż przypomina motocykl, Machmon nie posiada siedziska i nikt nie chce na nim jeździć. Jednakże, Machmon uważa, że odnajdzie Digimona, którego przeznaczeniem będzie jazda na nim. Machmon jest urodzonym bōsōzoku [3], który postrzega jako wrogów wszystkich, którzy podróżują z wysoką prędkością. Jego techniki specjalne to Full Throttle Edge i Madness Fire. [1]

Techniki[]

Full Throttle Edge (Ostrze pełnego gazu)[1]
フルスロットルエッジ Furu Surottoru Ejji
Tnie wroga ostrzami wystającymi z różnych części jego ciała.

Madness Fire (Szaleńczy ogień)[1]
マッドネスファイア Maddonesu Faia
Strzela gdzie popadnie z czterech luf zamontowanych na bokach przedniego koła.

Ewolucja[]

Przed[]

Po[]

Anime[]

  • Digimon Adventure: — Machmon był byłym mistrzem Grand Prix. Kiedy zauważył go Gabumon, zapragnął ścigać się z nim jako Garurumon. W trakcie wyścigu, Machmon zaatakował go. Jak się później okazało, Machmon dał się celowo zainfekować Parasimonem, chcąc w ten sposób zyskać większą szybkość. Pasożyt zaczął jednak przejmować nad nim kontrolę. Digimon zgodził się na jeszcze jeden wyścig, chcąc w nim unicestwić siebie oraz Parasimona. Yamato oraz Garurumon postanowili go jednak ocalić. WereGarurumon: Sagittarius Mode po raz pierwszy ostatecznie ewoluował w MetalGarurumona, który zniszczył Parasimona i ocalił Machmona przed rozbiciem się. [4]

Virtual Pet[]

  • Digimon Pendulum Z II

Gra karciana[]

Gra karciana
Seria kart Numery kart
Digimon Card Game BT6-059

Etymologia imienia[]

"Mach" — od liczby Macha.

Przypisy[]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Oficjalny profil w Digimon Reference Book
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Digimon Pendulum Z II
  3. Bōsōzoku to subkultura japońska powiązana z modyfikowanymi motocyklami. Dosłownie oznacza "plemię jazdy bez kontroli".
  4. Digimon Adventure: - od. 45
Advertisement