FANDOM

Ten artykuł mówi o postaci z Digimon Tamers. Informacje o Digimonie jako gatunku znajdziesz tutaj: Lopmon.

Lopmon jest Digimonem na poziomie Dziecięcym, a także partnerem Schaochung. Występuje w Digimon Tamers.

Digimon TamersEdytuj

Lopmon jest partnerem Schaochung, młodszej siostry Jianglianga. Pomimo tego, że Lopmon pierwotnie był jedną z dwunastu Dew, a także strażnikiem wschodniej bramy do pałacu Zhuqiaomona. Kiedy spotkał Schaochung po raz pierwszy, potraktował ją jako denerwującą istotę, ale po spędzeniu trochę czasu razem, zaczęła się między nimi tworzyć więź. Nawet pokonał Makuramona, by ją ochronić. Wtedy właśnie Zhuqiaomon cofnął go do stadium Lopmona za obronę człowieka, a także stał się partnerem Schaochung.
Gdy Pogromcy walczyli z DigiBogiem, Lopmon prosił go, by ich nie zabijał. Zhuqiaomon zignorował jego prośbę i wystrzelił w niego śmiertelny promień, jednakże MegaloGrowmon ochronił go. Lopmon, podobnie jak pozostałe Digimony wrócił do świata realnego. Gdy pojawił się D-Reaper, Lopmon odzyskał możliwość digimorfozy i starał się pomóc innym. Po zakończeniu całej afery z D-Reaperem, wrócił do postaci Chocomona i powrócić z resztą do swojego świata.[1]

Digimon Tamers: Uciekający LocomonEdytuj

Schaochung z Lopmonem, Jianliangiem i Terriermonem była w pociągu, kiedy Locomon przybył do świata realnego. Ich pociąg został zatrzymany i cała czwórka musiała iść dalej na piechotę. Pozostawił Shaochung w tyle i przez przypadek wziął Lopmona, a wtedy spotkał się z Hirokazu, Kentą i ich partnerami i wskoczył do wózka, który miał dogonić Locomona. Na szczęście Jianliang wymienił pomyłkę po drodze. Podczas ostatecznej bitwy, dwójka Parasimonów atakuje ich, jednak zostały zniszczone Beelzemona. Schaochung uczestniczyła w przyjęciu urodzinowym Ruki.

Inne formyEdytuj

ChocomonEdytuj

Kokomon b

Chocomon

Gdy D-Reaper został pokonany, Lopmon powrócił do tej postaci i został zmuszony do powrotu do DigiŚwiata.[2]

AndiramonEdytuj

Antylamon (Data) b

Andiramon

Andiramon był pierwotnie jedną z Dew, której zadaniem było strzeżenie południowej bramy prowadzącej do pałacu Zhuqiaomona. Gdy Andiramon spotkał Schaochung, Andiramon zaczął się martwić o dziewczynkę i pokonał nawet Makuramona, by ją obronić. Sprowadziło to na niego gniew DigiBoga, który cofnął go do stadium Lopmona i uczynił partnerem Schaochung.

Podczas ataku D-Reapera na świat realny, Lopmon digimorfuje z powrotem w Andiramona. Nie jest jednak pokazane, jak to uczynił. Za drugim razem, D-Arc Schaochung zaczął świecić. Możliwe, że Lopmon odzyskał moc digimorfozy, gdy stał się partnerem Schaochung.

Ataki w animeEdytuj

Nazwa Japoński Inne wersje
Bǎo Fǔ 宝斧 EN: Bunny Blades
Zmienia swoje łapy w topory; może wtedy atakować wręcz, lub wyrzucić z nich energetyczne ostrza.

AdnotacjeEdytuj