Digimon Universe Wiki
Advertisement
Digimon Universe Wiki

Lider wybranych dzieci (Lider Tamersów) - członek drużyny wybranych dzieci lub Tamersów, który podejmuje najważniejsze decyzje. Znakiem rozpoznawczym liderów są gogle na głowie. Często Liderzy są wielbicielami sportu. Najczęstszym ubiorem Lidera są: szorty, t-shirt, czasami kurtka, koszula lub bluza, adidasy, rękawice.

Liderzy w anime[]

Taichi Yagami[]

Tai-a.jpg
Arrow RR.png Główny artykuł: Taichi Yagami

Lider orginalnej grupy Wybranych Dzieci w pierwszej serii przygód o Digimonach. To on zapoczątkował tradycję noszenia gogli na głowie. To co go odróżnia od innych Liderów to niebieska opaska pod goglami. Nosi niebieski t-shirt z żółtymi gwiazdkami na ramionach (każde jego ubranie zawsze miało gwiazdkę na każdym z ramion), brązowe szorty, białe adidasy oraz białe rękawice. Na ręce ma czarną opaskę.

Daisuke Motomiya[]

Char-daisuke.jpg
Arrow RR.png Główny artykuł: Daisuke Motomiya

Drugi Lider DigiWybrańców, pojawia się po raz pierwszy na początku drugiej serii przejmując przywództwo od Taichiego, swojego idola. Początkowo Davis miał swoje, kwadratowe gogle ale pękły mu kiedy skoczył z góry. Potem na znak uznania odwagi Daisuke, Taichi oddał mu swoje gogle. Gdy wchodził do DigiŚwiata, jakikolwiek jego strój zmieniał się na następujący: niebiesko-czerwona kurtka z białym kożuchem, żółte rękawice, biały t-shirt, zielone szorty, pomarańczowe buty.

Takato Matsuda[]

Takato.jpg
Arrow RR.png Główny artykuł: Takato Matsuda

Lider Tamersów w Digimon Tamers. Nosi okrągłe, żółte gogle z niebieskimi szybkami. Ubrany w niebieski t-shirt, szare szorty, zielone adidasy z wyciągniętymi na wierzch "językami". Na obu rękach ma żółte frotki.

Takuya Kanbara[]

Takuya.jpg
Arrow RR.png Główny artykuł: Takuya Kanbara

Przywódca grupy Wybranych Dzieci z serii Frontier. Nosi kwadratowe gogle założone na odwróconą, zieloną czapkę z daszkiem. Ma czerwoną koszulę założoną na żółty t-shirt, szare szorty, zielone rękawice, pomarańczowo-czerwone adidasy z wyciągniętymi "językami", zieloną czapkę z daszkiem.

Masaru Daimon[]

Marcus.JPG
Arrow RR.png Główny artykuł: Masaru Daimon

Piąty Lider w anime. Pojawia się w Digimon Savers. Jego strój odbiega od reguły stosowanej w poprzednich seriach. Jako jedyny Lider, nie nosi gogli. Ubrany jest w czerwoną koszulę założoną na biały t-shirt, niebieskie jeansy, bordowe adidasy.

Taiki Kudou[]

Taiki Kudou3.png
Arrow RR.png Główny artykuł: Taiki Kudou

Taiki to główny protagonista serii Xros Wars. Jego ubiór jest powrotem do klasycznego wyglądu Lidera. Jest on ubrany w niebieską koszulkę, czerwony bezrękawnik, szare szorty, białe rękawice i czerwono-białe buty. Na głowie ma zielone gogle z niebieskimi szkiełkami.

Tagiru Akashi[]

Tagiru Akashi.png
Arrow RR.png Główny artykuł: Tagiru Akashi

Tagiru Akashi to protagonista drugiej części Digimon Xros Wars, Młodzi łowcy biegnący przez czas.

Haru Shinkai[]

Haru Shinkai.png
Arrow RR.png Główny artykuł: Haru Shinkai

Haru to protagonista Appli Monsters. Podobnie jak główne postacie pozostałych serii, jego znakiem rozpoznawczym są gogle.

Liderzy w mangach[]

Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowania. Pomóż Digimon Universe Wiki, dodając brakujące informacje.

Advertisement