FANDOM

Kinkakumon to szalona dziewczyna, która razem ze swoim bratem Ginkakumonem jest znana jako "Złoto-srebrni bracia Oni". Ponieważ zawsze startuje na oślep do miłosnych przygód, ten romantyczny Digimon atakuje gwałtownie gdy się kimś zainteresuje. Jest bezmyślna i skłonna do popełniania głupich błędów oraz formułowania błędnych konkluzji, dlatego też gdy zakocha się w swoim przeciwniku, to nieporozumienie często wywołuje awanturę. Ponieważ jest pewna siebie ale naiwna w sprawach sercowych, wysyła wroga w powietrze swoimi ciosami gdy jest nieśmiały i uderza go rozżalona gdy czuje się zignorowana, tak więc nieważne iloma życiami dysponuje wróg i tak jest ich za mało gdy polubi go Kinkakumon. W walce używa broni o nazwie Shichisei Kanabou.[1] Jej specjalny atak to Wybuchowe Pogrzebanie Oni.

Techniki specjalneEdytuj

Kibakusou (dosł. Wybuchowe Pogrzebanie Oni) [1]
鬼爆葬
Robi potężny zamach zza głowy swoją bronią i rozbija grunt w drobny mak.

Dokidokidokyūn [1] [2]
怒気怒鬼怒灸
Wypuszcza wysokie napięcie z całego swojego ciała jako uniwersalny atak dobry zarówno w ofensywie jak i w defensywie.

Raikou Kishū (dosł. Kopniak Błyskawicy Oni) [1]
雷光鬼蹴
Błyskawiczny atak z zaskoczenia, w którym kopie przeciwnika naładowaną elektrycznie stopą, jednocześnie paraliżując go.

Gra karcianaEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Kinkaku" (jap.) - złoty róg; japońska translacja Jīnjiǎo, imienia postaci z noweli Wędrówka na Zachód. Kinkaku jest bratem Ginkaku.

AdnotacjeEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Oficjalny profil w Digimon Reference Book
  2. Ten atak ma dwa znaczenia. Dosłowne tłumaczenie to "Wściekła Moksybucja Wściekłego Oni o Wściekłym Umyśle". W drugim znaczeniu to onomatopeja bicia serca i ciężkiego uderzenia.