FANDOM

Jupitermon to Ostateczny Digimon należący do grupy Dwunastki Olimpu. Jest bogiem rządzącym niebiosami i ma władzę nad piorunami i pogodą. Zawsze sądzi dobro i zło na polu walki, wymierzając boską karę tym, którzy staną po stronie zła. Jupitermon podejmuje swoje decyzje obiektywnie, bez względu na emocje. Legenda głosi, że jeśli ktoś nie zgodzi się z wyrokiem Jupitermona i wygra z nim pojedynek, wyrok zostanie cofnięty; mówi się jednak, że nie istnieje żadna osoba zdolna tego dokonać. Jupitermon jest w stanie przyzwać małe chmury burzowe gdy wymienia się ciosami z przeciwnikiem przy użyciu młotów na obydwu ramionach.[1] Jego techniki to Mabolt, Punish Judge i Wide Plasment.

Techniki specjalneEdytuj

Mabolt (Piorun Ma) [1]
マボルト
Tworzy grupę chmur burzowych wymieniając ciosy z przeciwnikiem przy pomocy swoich młotów, które automatycznie porażają wrogów, których Jupitermon uzna za złych lub zagrażających jego planom.

Punish Judge (Karzący Sędzia) [1]
パニッシュジャッジ
Umieszcza na ciałach wrogów pieczęć przy pomocy swoich młotów, zwalniając ich z kary; jeśli Jupitermon zdecyduje jednak na wykonanie wyroku, wróg zostaje uderzony piorunami o niewiarygodnym napięciu prądu.

Wide Plasment (Szeroka Plazma) [1]
ワイドプラズメント
Jupitermon zmienia swoje ciało w plazmę o ekstremalnie wysokim napięciu i sprowadza boską karę na wszystkich wokół, kompletnie dezintegrując ich przy dotyku.

GryEdytuj

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

PoEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Jupiter" (ang.) - Jowisz

AdnotacjeEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Oficjalny profil w Digimon Reference Book
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 Digimon Crusader