FANDOM

Haru Shinkai to protagonista Digimon Universe Appli Monsters. Jego partnerem jest Gatchmon.

CharakterystykaEdytuj

Haru jest cichy i nieśmiały. Bardzo często uważa się z postać drugoplanową. Bardzo lubi czytać książki, samemu chcąc zostać głównym bohaterem i wziąć udział w przygodach. Po spotkaniu Gatchmona, Haru staje się odważniejszy i częściej staje do walki. Haru jest potajemnie zakochany w swojej koleżance, Ai Kashiki.

HistoriaEdytuj

Gdy Gatchmon ucieka przed Leviathanem, jego wynikiem poszukiwań partnera zostaje Haru. Gdy obydwaj zostają zaatakowani przez Messemona, Haru daje sobie wmówić, że zawsze pozostanie na drugim planie i nie będzie w stanie nikogo ocalić. Zostaje jednak zmotywowany przez słowa Gatchmona i postanawia sprzeciwić się Messemonowi, pomagając swojemu partnerowi zwyciężyć wroga. Spotkanie z Gatchmonem dodaje mu odwagi. Gdy dowiaduje się, że jego koleżanka Ai Kashiki zgubiła się z powodu zawirusowanej aplikacji nawigacyjnej, bez wahania rusza w jej poszukiwaniu. Gdy Gatchmon zostaje oślepiony przez Cameramona, chłopak sam kontynuuje walkę, Applinkując go z Navimonem i tym samym doprowadzając do ewolucji swojego partnera w DoGatchmona.

Appmon ChipyEdytuj