Digimon Universe Wiki
Advertisement
Digimon Universe Wiki

Gammamon to postać z Digimon Ghost Game i partner Hiro Amanokawa.

Opis[]

Digimon, który trafił do Hiro poprzez jego ojca, Hokuto. Jest bardzo ciekawski i próbuje ugryźć wszystko, co napotka. Chociaż jest psotny, słucha posłusznie co mówią Hiro i pozostali. Jego ulubiony pokarm to czekolada i twierdzi, że jest "najlepsza".[1]

Digimon Ghost Game[]

Gammamon zjawia się w pokoju Hiro Amanokawa gdy wkłada jedną z kart Dim do Digivice-V-. Pojawia się wtedy również hologram jego ojca, który tłumaczy, że Gammamon jest Digimonem i Hiro ma zając się nim jak młodszym bratem. Instruuje go też, żeby ponownie użył Dim. Gdy to robi, Gammamon materializuje się i lekko gryzie chłopaka w nogę. Spotkanie tych dwojga przerywa Clockmon, wybijając okno w pokoju chłopaka. Gammamon wyskakuje za nim, a Hiro podąża za nowym partnerem. Clockmon zaczyna jednak kraść czas Gammamona i wtedy pojawia się nad nim sylwetka GulusGammamona, która wyraźnie przestrasza Clockmona. Hiro rzuca w Clockmona gałązką z kasztanami, która "starzeje się", zmieniając w drzewo. Hiro mówi mu, że jest jego młodszym bratem, a Gammamon to potwierdza; ich więź ładuje Digivice-V-, pozwalając Hiro odczytać dane techniki specjalnej Gammamona. Digimon używa jej, a chłopak wykrzykuje jej nazwę. Cyferblat Clockmona pęka, uwalniając skradziony czas, a Clockmon ucieka. Ze względu na fakt, że Gammamon jest teraz widzialny dla wszystkich, Hiro mówi, że jest hologramową sztuczną inteligencją.

Gammamon ma spory apetyt i najbardziej lubi czekoladę. Posiada także zdolność hakowania elektronicznych urządzeń; gdy Hiro nie mógł otworzyć kodowego zamka w muzeum, w oczach Gammamona pojawiły się cyfry, a zamek otworzył się.

Inne wystąpienia[]

Digimon Dreamers[]

Gammamon i jego partner Hiro minęli Ritsu Kodo, Pulsemona, Patamona i Bokomona w pierwszym rozdziale mangi.

Techniki w anime[]

Nazwa Japoński Inne wersje
Breaclaw ブレイクロー ---
Atakuje pazurami.

Inne formy[]

GulusGammamon[]

Cień GulusGammamona

GulusGammamon jest widoczny jako mroczny cień gdy Clockmon przyśpiesza czas Gammamona swoją techniką. Wizja GulusGammamona wyraźnie niepokoi Clockmona, przerywając na chwilę kradzież czasu.

BetelGammamon[]

BetelGammamon t.png

Gammamon po raz pierwszy ewoluował w BetelGammamona w odcinku drugim w trakcie walki z Mummymonem, gdy wróg spętał Hiro bandażami, a jego poraził z Obeliska. Gammamon zaczął wspominać o smakołykach, które jadł razem z Hiro i gdy chłopak zakrzyknął, żeby jeszcze kiedyś zjedli czekoladę, jego Digivice aktywował się, a Gammamon zarzekł się, że ocali partnera, po czym ewoluował. Hiro nakazał mu użyć Sorshot na Mummymonie, ale walkę udało się skończyć pacyfistycznie, gdyż Mummymon atakował ludzi z powodu nieporozumienia, a nie złych zamiarów. Gdy Hiro przekonał Mummymona, BetelGammamon wrócił do poprzedniej postaci.

Techniki

Nazwa Japoński Inne wersje
Sorshot ソルショット ---
Rzuca płomienem w przeciwnika.

Zobacz też[]

  • Gammamon — główny artykuł o Digimonie

Przypisy[]

Advertisement