FANDOM

FunBeemon (ang. FanBeemon) to Digimon Owad należący do tajemniczej "ukrytej, miodowej bazy - Królewskiej Bazy". Chociaż jego codzienne życie różni się od pozostałych Digimonów Owadów, jest silnym i oddanym robotnikiem z powodu swojej radosnej osobowości. Zawsze dogaduje się z Digimonami Roślinami, takimi jak Palmon czy Lilimon. Ponieważ jego baza jest z reguły w trakcie budowy, jego zadaniem jest powolne zbieranie domowych danych pozostawionych na polach kwiatowych i roślinnych do użycia jako surowców, powodując jego klasyfikację jako Wirusa. Biorąc pod uwagę, że Królewska Baza jest chroniona przez potężne Digimony, cel jej rozbudowy pozostaje obecnie nieznany. Jego specjalny atak to Zębate Żądło oraz Wezwanie 88. Gdy używa tej ostatniej techniki, najmądrzejszym wyjściem jest ucieczka.[1] FunBeemon jest naturalnym nosicielem Przeciwciała X.

Techniki specjalneEdytuj

Gear Stinger (Zębate Żądło) [1]
ギアスティンガー
Szybko wystrzeliwuje niewielkie, ząbkowane żądła.

88 Call (dosł. Wezwanie 88) [1] [2]
88コール
Zaczerwienia swoje czułki i kontaktuje się ze swoimi przyjaciółmi, przyzywając ich całą gromadę.

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

PoEdytuj

MangaEdytuj

GryEdytuj

V-PetEdytuj

Gra karcianaEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Fun" (ang.) - zabawa, zabawny; "Bee" (ang.) - "pszczoła". "ファン" (jap. fan) jest także grą słów od "黄" (huáng) oznaczającego "żółty" w języku mandaryńskim.

AdnotacjeEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Oficjalny profil w Digimon Reference Book
  2. "88", wymawiane jako Hachi Hachi jest homofonem "蜂々" (jap. pszczoły), tak więc tłumaczenie tej techniki brzmi wtedy "Wezwanie Pszczół".
  3. 3,0 3,1 Digimon Battle
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 4,4 Digimon Pendulum X 3.0
  5. Digimon Masters