FANDOM

Digimon posiadający władzę nad ciemnością, dzierżąc jedną z dziesięcu legendarnych dusz. Żal z powodu różnych wymarłych gatunków Digimonów i "Zakazanych Danych" w sieci przekształciły się w intensywną ciemną energię, tworząc Duskmona. Ciemna energia istnieje, aby przeciwstawić się światłu świętych istot, a ten, kto posiada władzę nad Światłem, jest drugą stroną tej samej monety. Ma całkowicie złą osobowość, więc jest zarówno bezduszny, jak i okrutny. Jest to posiadacz godności podobnej do władcy demonów, przepełnionej perfekcjonizmem i pewnością siebie. Jest niezwyciężony w walce, gdy dzierży swoje miecze i nie waha się przed swoimi nieludzkimi atakami. Nawiasem mówiąc, ze względu na zdolność trzech głów i siedmiu oczu na zbroi do samodzielnego działania, jakby były oddzielnymi stworzeniami, zapieczętowane jest w nich prawdziwe zło.

Techniki specjalneEdytuj

Geist Abend (Wieczór Duchów)[5]Edytuj

Wszystkie jego gałki oczne znajdujące się na zbroi zaczynają świecić i hipnotyzują wroga.

Eroberung (Podbój)[5]Edytuj

Absorbuje i przejmuje moc przeciwnika za pomocą swoich demonicznych Blut Evolution.

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

PoEdytuj

AdnotacjeEdytuj