FANDOM

Dorulumon to Digimon debiutujący w najnowszym anime, Digimon Xros Wars. Jest wiernym i walecznym Digimonem. Ponieważ z reguły przebywa w kamienistych górach, najczęściej działa sam, nie przebywając w grupie. Wiertło na jego głowie zostało utworzone ze stwardniałych włosów. Biega po ziemi z wysoką prędkością, najczęściej korzystając z techniki "uderz i odskocz", konfundując wrogów pojedynczymi ciosami. Dlatego, że radzi sobie zarówno z lądowymi jak i powietrznymi wrogami, jest bardzo uniwersalnym wojownikiem. Dorulumon może także uformować Dorulu Cannon razem z innym Digimonem, zmieniając się w swoją Hougeki Keitai.

Techniki specjalneEdytuj

Drill Buster (Niszczycielskie Wiertło)
ドリルバスター
Obraca wiertło na swojej głowie, po czym wystrzeliwuje je z niewiarygodną celnością.

Dorulu Tornado (Dorulu-Tornado)
ドルルトルネード
Powiększa wiertło na swoim ogonie, po czym wytwarza tornado zagrażające zarówno lądowym jak i powietrznym wrogom.

Drill Blader (Wiercące Ostrze)
ドリルブレーダー
Wsiada na wiertło na swoim ogonie i obracając się unicestwia wroga.

EwolucjaEdytuj

WystępujeEdytuj

  • Digimon Xros Wars: Dorulumon to lekkoduch z wiecznym uśmiechem. Wędrowiec, który jest wolny niczym wiatr. Chociaż jest dobry w walce, nie zależy mu na karierze militarnej czy zadawaniu kończących ciosów. Ponieważ wydaje się być apatyczny i chłodny, jest w ciągłej niezgodzie z Shoutmonem. Pomimo jego cynicznej natury, wydaje się, że nie zapomniał całkowicie o swoich marzeniach.[14]
  • Digimon Xros Wars: Młodzi łowcy biegnący przez czas

Etymologia imieniaEdytuj

Prawdopodobnie od zromanizowanego, angielskiego słowa "drill" (doriru) oznaczającego wiertło oraz "garuru", japońskiej onomatopei warczenia.

AdnotacjeEdytuj