Stworzone przez nas postaci są gołe?! Szkolny loch Ropuremona! to trzeci odcinek anime Digimon Universe Appli Monsters.

StreszczenieEdytuj

DoGatchmon, fuzja Gatchmona i Navimona, jest wystarczająco silny, żeby przegonić Cameramona. Jakiś czas potem, Watson i przyjaciele pokazują Haru nową grę RPG, Fantasy Saga. Gdy chłopiec chce się pochwalić stworzoną przez siebie postacią, okazuje się zupełnie goła. Haru i Gatchmon dostrzegają, że stoi za tym zainfekowany Ropuremon. Appmon hakuje różne aplikacje, zmieniając całe miasto w grę fabularną. Ostatecznie, Haru i Gatchmon doganiają go w szkole przerobionej na loch pełen pułapek, skarbów i losowych przeciwników. Gdy bohaterowie trafiają wreszcie na Ropuremona, Haru postanawia użyć App-fuzji w celu pokonania wroga. Niestety, fuzja nie udaje się, czego efektem staje się Sukasimon. Ropuremon szybko pokonuje niepotrafiącego walczyć Appmona, natomiast Haru postanawia przekonać Ropuremona słowami i mówi, że dobrze się bawił, grając w jego grę. Wzruszony Ropuremon zostaje oczyszczony w L-Wirusa i Haru dostaje kolejny chip. Jak się później okazuje, chip Ropuremona należy do 7code, grupy siedmiu chipów potrzebnych do obalenia Leviathana. W nieokreślonym miejscu i czasie, Hackmon i Rei Katsura pokonują Mailmona, którego chip również należy do Seven Code.

PostacieEdytuj

LudzieEdytuj

AppmonyEdytuj

ApplinkEdytuj

  1. Gatchmon + Navimon Arrow RR DoGatchmon
  2. Gatchmon + Navimon Arrow RR Sukasimon
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.