Digimon Universe Wiki
Advertisement
Digimon Universe Wiki

Digimon Ghost Game (jap. デジモンゴーストゲーム Dejimon Gōsuto Gēmu) to dziesiąta seria anime, mająca zadebiutować w październiku 2021 roku. Seria została zapowiedziana 01.08.2021 na imprezie DigiFes 2021, ale nieoficjalne przecieki donoszące o istnieniu anime zostały ujawnione już 28.07.2021.

Bohaterowie[]

Opis fabuły[]

W niedalekiej przyszłości została opracowana nowa technologia. Media społecznościowe zaczęły donosić o dziwnym fenomenie znanym jako "hologramowe duchy". Hiro Amanokawa, uczeń 1 klasy gimnazjum, aktywuje urządzenie pozostawione przez jego ojca o nazwie Digivice. Dzięki temu zaczyna dostrzegać stworzenia, których inni nie widzą: Digimony. Odkąd poznał Gammamona, psotnika pozostawionego mu pod opieką przez ojca, Hiro spotyka się z dziwnymi wydarzeniami, jak człowiek o zaszytych ustach kradnący ludziom czas czy mumia wałęsająca się nocami i porywająca ludzi. Hologramowe duchy są tutaj i obrały nas za cel. To historia o innej stronie świata, o której inni nic nie wiedzieli. Razem z Gammamonem i przyjaciółmi, Hiro wchodzi do tajemniczego świata zamieszkałego przez Digimony.[1]

Obsada[]

Postać Aktor
Hiro Amanokawa Mutsumi Tamura
Gammamon Miyuki Sawashiro
Ruli Tsukiyono Yu Kobayashi
Angoramon Kazuya Nakai
Kiyoshiro Higashimitarai Akira Ishida
Jellymon Yu Shimamura

Galeria[]

Linki[]

Przypisy[]

Advertisement