FANDOM

Po godzinach szukania pozostałych, Taichi i Yamato znajdują siebie na wzajem w zimnym regionie DigiŚwiata. Gdy nie ma nikogo wokół nich, dochodzi do bójki, której nie ma kto przerwać.

StreszczenieEdytuj

Po kilku godzinach dryfowania, Taichi i Agumon znajdują się na jakiejś krze lodowej, gdzie Taichi odnajduje swoje ubrania. Chce odnaleźć innych, ale nie widzi żadnego śladu a po chwili pojawia się Yukidarumon z czarną zębatką w sobie. Przy współpracy Taichiego oraz Agumona, Digimon zostaje uwolniony i opowiada im o chłopcu z Gabumonem. Taichi natychmiast domyśla się, że to musi być Yamato dlatego też proszą o pomoc Yukidarumona, który ma zabrać ich w tamte kawałki wyspy.

Tymczasem, Yamato i Gabumon szukają pozostałych, a w szczególności Takeru. Yamato martwi się o swojego młodszego brata. Szybko się przeziębia i Gabumon zabiera go do jaskini, gdzie zdejmuje swoje futro i okrywa chłopca, by nie zmarzł przez noc. Na ranek już było lepiej i dociera do nich Agumon z Taichim. Niestety po niedługim czasie dochodzi do konfrontacji między chłopcami, a sprawę pogarsza pojawienie się Mojyamona.

Przy współpracy Garurumona i Greymona, udaje się pokonać Mojyamona, a raczej wyzwolić go z wpływów czarnej zębatki i uderzyć w kawałek wyspy tak, by odkryć, że przewodzą nią czarne zębatki. Ponowny atak powoduje, że koła zaczynają się obracać, a następnie płynąć w kierunku Góry Nieskończoności, gdzie czeka na nich Devimon.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Yukidarumon
Frigimon b Dorosły
Szczepionka
Śnieżno-lodowy Digimon
Techniki specjalne:
Zettai Reido Punch

Yukidarumon to Digimon zbudowany z lodu i śniegu. Jego broń to Cios Zerwa Bezwzględnego.

Frigimon to lubiący jedzenie bałwanek. Nie bój się Tai, to dobry Digimon.

Mojyamon
Mojyamon b Dorosły
Szczepionka
Digimon Rzadka bestia
Techniki specjalne:
Icicle Rod
Hone Hone Boomerang

Mojyamon to kudłaty Digimon mieszkający w lasach z natury łagodny.

Agumon: Mojyamon to pokojowo nastawiony Digimon zamieszkujący góry, który nie lubi walczyć!
Tai: No to mu to powiedz! Teraz wcale nie wygląda na nastawionego pokojowo!

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon Agumon
Agumon Arrow R

Greymon Arrow R Agumon
Gabumon Garurumon Gabumon
Gabumon Arrow R

Garurumon b Arrow R Gabumon

NotatkiEdytuj

Zmiany w dubbinguEdytuj

  • Gdy Gabumon zdejmuje swoje futro, widać na cieniu, że jego usta się nie poruszają, mimo to mówi. W oryginale nie było tego dialogu.
  • Część walki Yamato i Taichiego została wycięta.

CiekawostkiEdytuj

  • Yamato czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • To jest jedyny odcinek w którym Gabumon zdejmuje swoje futro.