FANDOM

Rezydencja na szczycie Góry Nieskończoności wydaje się być dobrym noclegiem, jednakże to jest pułapka zastawiona przez wroga DigiWybrańców - Devimona.

StreszczenieEdytuj

Gdy DigiWybrańcy godzą się z faktem, że są na wyspie bez jakiejkolwiek możliwości wyjścia, gdzieś na górze nieskończoności Leomon prowadzi walczę z Orgemonem, jego arcy rywalem. Walka zostaje szybko przerwana przez pojawienie się Devimona, który mówi im o obecności DigiWybrańców na wyspie. Każe im ich zabić, jednakże Orgemon nie chce współpracować z Leomonem, a z kolei ten jest przeciwny tej idei. Chce pokonać Devimona, jednak zostaje skutecznie zainfekowany mroczną mocą i przeciągnięty na stronę zła.

W niedługim czasie, grupa zostaje zaatakowana przez nich i wszystkie Digimony oprócz Patamona zmieniają się w swoje formy Dorosłe, chcąc walczyć z nimi. Jednak, Orgemon i Leomon nie mają szans dlatego też Devimon wspomaga ich i niszczy kawałek głazu, zrzucając je w stronę dzieci. Obydwa Digimony znikają, natomiast pozostałe wracają do swoich postaci Dziecka. Idąc dalej, znajdują opuszczony hotel w którym postanawiają się zatrzymać na noc i w końcu trochę odpocząć.

Niestety, trochę później okazuje się być to iluzją stworzoną przez Devimona, który chciał ich wszystkich zabić. Przypadkowo, światło z DigiPilota uwalnia Leomona spod władzy Devimona i atakuje tym samym swojego wroga, rozrzucając wszystkie dzieci po ówcześnie rozdzielonej wyspie plików. Każe Taichiemu i Agumonowi uważać na siebie, bo są jedyną nadzieją dla tego świata…

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Leomon
Leomon b Dorosły
Szczepionka
Digimon Humanoidalna bestia
Techniki specjalne:
Jūōken

Leomon, sprawiedliwy pół człowiek - pół bestia. Jego broń to Pięść Króla.

Leomonie, może i jesteś silny ale teraz musisz zmierzyć się ze mną! Twoje dobroduszne dowództwo nie robi na mnie wrażenia.

Orgemon
Ogremon b Dorosły
Wirus
Digimon Oni
Techniki specjalne:
Haōken

Orgemon, brutalny Digimon, który niszczy wszystko na swojej drodze..

Ogremonie, bez wątpienia jesteś najgorszym ze złych Digimonów. Twój brak litości nie zna granic.

Devimon
Devimon b Dorosły
Wirus
Digimon Upadły Anioł
Techniki specjalne:
Death Claw

Devimon to podstępny diabeł. Swoim śmiercionośnym szponem potrafi wyrwać przeciwnikowi serce.

Cisza! Jestem Devimon, ostateczny władca podziemnego świata demonów. Musicie słuchać każdego mojego rozkazu.

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon Agumon
Agumon Arrow R

Greymon Arrow R Agumon
Tentomon Kabuterimon Tentomon
Tentomon b Arrow R

Kabuterimon b Arrow R Tentomon b

Piyomon Birdramon Piyomon
Biyomon b Arrow R

Birdramon Arrow R Biyomon b
Gabumon Garurumon Gabumon
Gabumon Arrow R

Garurumon b Arrow R Gabumon

Palmon Togemon Palmon
Palmon b Arrow R

Togemon b Arrow R Palmon b
Gomamon Ikkakumon Gomamon
Gomamon b Arrow R

Ikkakumon b Arrow R Gomamon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Devimon ogłasza tytuł odcinka w oryginale.
  • Pierwszy raz został użyty termin „Wybrane Dzieci” przez Devimona.