FANDOM

Jo zaczyna czuć się odpowiedzialny za bezpieczeństwo grupy, dlatego w tym celu postanawia zbadać otoczenie obok niego na własną rękę. Zostaje zaatakowany przez Unimona z Czarną Zębatką.

StreszczenieEdytuj

DigiWybrańcy docierają do lodowego regionu Wyspy Plików, gdzie wszyscy rozmawiają o milionie rzeczy, które można robić w śniegu. Jedynie Jo uważa, że powinni być trochę ostrożniejsi i zachować zdrowy rozsądek, a nie pozwolić ponieść się szaleństwu. W końcu w powietrzu wyczuwają dziwny zapach - okazuje się, że niedaleko są gorące źródła a także lodówka z jajkami. Nawiązuje się debata, czy powinni je zjeść, czy też nie, bo mogą do kogoś należeć.

Po chwili zastanowienia, decydują się zjeść posiłek. Podczas jedzenia, znowu zaczynają tęsknić za domem i uświadamiają sobie, czego im tak najbardziej brakuje. Zaczynają rozmawiać o tym, jakie jajka lubią jeść, co strasznie irytuje Jo. Uważa, że jako najstarszy powinien być traktowany najpoważniej i być głosem rozsądku dla reszty.

Po chwili byciu samemu, Jo wraca do grupy i odkrywa, że nawiązał się konflikt pomiędzy Yamato i Taichim na temat tego, czy powinni wejść na Górę Nieskończoności, czy też nie. W końcu nie wiedzieli, co tam na nich czeka i mogło być to niebezpieczne. Jo nie wybrał żadnej ze stron, co doprowadziło do jeszcze większego konfliktu.

W nocy, Jo samotnie wybiera się na szczyt góry, by zbadać okolicę, jednak rusza z nim Gomamon. Nie chciał by jego partner pozostał samemu. W końcu, w nocy odkrywają, że z Góry właśnie wydobywają się czarne zębatki i jedna z nich trafiła Unimona. Z samego rana Sora odczytała wiadomość pozostawioną na piasku przez Jo i rusza wraz z Taichim na odsiecz przyjacielowi. Nie Jo chce zachować się bohatersko i postanawia wyciągnąć z Unimona czarną zębatkę, co kończy się fiaskiem ale doprowadza Gomamona do ewolucji. Tym samym, Ikkakumon ratuje sytuacje i ocala dzień, a dzieci docierają na szczyt, by odkryć, że to jest samotna wyspa po środku oceanu…

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Unimon
Unimon b Dorosły
Szczepionka
Digimon Mityczna bestia
Techniki specjalne:
Holy Shot

Unimon to legendarne stworzenie, połączenie jednorożca i pegaza. Broń tego latającego Digimona to Święty Strzał.

To nie jest zwykły latający koń, Joe. To Unimon, stary i mądry Digimon. Nie wiedziałem, że żyje w tych górach. Nie jest zbyt rozmowny.

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon Agumon
Agumon Arrow R

Greymon Arrow R Agumon
Piyomon Birdramon Piyomon
Biyomon b Arrow R

Birdramon Arrow R Biyomon b

Gomamon Ikkakumon Gomamon
Gomamon b Arrow R

Ikkakumon b Arrow R Gomamon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ikkakumon czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Po raz pierwszy Góra Nieskończoności jest wspomniana w tym odcinku.
  • To jest czwarty dzień pobytu drużyny w DigiŚwiecie. Trzy pierwsze odcinki to był pierwszy dzień, czwarty był drugim dniem a piąty i szósty to trzeci.