FANDOM

Kiedy wydaje się, że DigiWybrańcy mają przewagę, Piemon wyciąga asa z rękawa i zamienia wszystkich w breloki. Takeru i Patamon zostali jako jedyni, którzy mogą ocalić wszystkich.

StreszczenieEdytuj

MetalGarurumon i WarGreymon walczą z Piemonem. Wydaje się, że mają ogromną przewagę nad złym Digimonem, więc jego koniec jest blisko aż w końcu wyciąga białą flagę. DigiWybrańcy stracili na moment czujność, a Piemon postanowił to wykorzystać. Zamienił ich w breloczki, stąd też zaczęła się ogromna ucieczka przed nim. W końcu wszyscy zostali zmienieni oprócz Hikari, Takeru i Patamona.

Uciekli do ślepego zaułka, postanawiając wspinać się po linie w górę. W międzyczasie Angemon miał zająć się przeciwnikiem. Nawet to się nie udało, ponieważ Piemon okazał się za silny i przeciął sznur, zrzucając DigiWybrańców w dół. Takeru przypomniał sobie, że powinien nie tracić nadziei, ponieważ są ostatnimi, którzy mogą cokolwiek zdziałać. Wtedy jego amulet rozbłyska i umożliwia Angemonowi super ewolucję w HolyAngemona. Ten przywraca wszystkich do normalnych rozmiarów, a z pomocą WarGreymona oraz MetalGarurumona rozlicza się z ostatnim Władcą Ciemności, wrzucając go do Bramy Niebios.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

OstatecznyEdytuj

InniEdytuj

AnalyzeryEdytuj

HolyAngemon
MagnaAngemon b Perfekt
Szczepionka
Archanioł
Techniki specjalne:
Heaven's Gate

HolyAngemon dysponuje tarczą świetlną, a także mieczem zwanym Excalibur. Ten uskrzydlony Digimon atakuje wrogów Bramą Niebios.

Jestem MagnaAngemon i mam osiem anielskich skrzydeł. Dzierżę miecz zwany Excaliburem, a mój specjalny atak to Brama Przeznaczenia.

Evilmon
Evilmon b Dorosły
Wirus
Mały Diabeł
Techniki specjalne:
Nightmare Schock

Evilmony stworzono do walki. Ich broń to Koszmarny Szok.

To jest lepsze niż stado małp. DigiWybrańcy, poznajcie Vilemony! Ich Koszmarny Szok obudzi Was niemile.

EwolucjeEdytuj

Tentomon Kabuterimon AtlurKabuterimon
Tentomon b Arrow R

Kabuterimon b Arrow R MegaKabuterimon (Red) b
Piyomon Birdramon Garudamon
Biyomon b Arrow R

Birdramon Arrow R Garudamon b

Gomamon Ikkakumon Zudomon
Gomamon b Arrow R

Ikkakumon b Arrow R Zudomon b
Patamon Angemon HolyAngemon
Patamon b Arrow R

Angemon b Arrow R MagnaAngemon b

Tailmon Angewomon
Gatomon b Arrow R

Angewomon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • HolyAngemon czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Takeru jest ostatnim DigiWybrańcem, którego Digimon osiągnął poziom Perfekt. Tak samo było w przypadku Angemona.
  • Digimony wszystkich DigiWybrańców są w ich najwyższych formach, które osiągnęli w tej serii.
  • Ten odcinek kończy sagę Władców Ciemności.