FANDOM

Koushiro dokonuje niesamowitego odkrycia w tajemniczej fabryce, gdy pozostali próbują uciec przed niepowstrzymanym Andromonem.

StreszczenieEdytuj

Drużyna odpoczywa po ogromnym marszu. Koushiro nadal się zastanawia, czemu jego laptop nie działa aż w końcu Taichi proponuje, by użyć trochę siły. W oddali Taichi oraz Agumon zauważają dym i postanawiają sprawdzić, co to jest. Odkrywają fabrykę, gdzie wszyscy postanawiają się udać a w międzyczasie laptop Koushiro zaczyna działać chociaż jest rozładowany.

W fabryce wszyscy dzielą się na dwie grupy. Jedna składająca się z Taichiego, Sory, Jo oraz Agumona, Piyomon i Gomamona znajduje w głębi uwięzionego Andromona. Gdy próbują go wyciągnąć, do jego nogi dostaje się czarna zębatka, o czym nasi bohaterowie nie wiedzą. Andromon chce ich zniszczyć. W międzyczasie, pozostali obserwują zachowanie maszyn w fabryce i jej funkcjonowanie aż w końcu odkrywają sekretną komnatę. Tam Koushiro robi pierwsze odkrycia o tym, że to jest cyfrowy świat.

W końcu wszyscy ponownie spotykają się na dachu fabryki i chcą uciec przed Andromonem, jednak ten ich znajduje i chce załatwić. Agumon oraz Gabumon zmieniają się w swoje formy Dorosłego, chcąc walczyć z przeciwnikiem. Na marne, bo wróg wydaje się silniejszy. Z kolei Koushiro używa laptopa i za pomocą programu komputerowego doprowadza Tentomona do zmiany w Kabuterimona, tym samym ratując wszystkich przed czarną zębatką w nodze Andromona. Po wszystkich, dobry Digimon wyprowadza ich do ścieków, by mogli ruszyć w dalszą podróż.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Andromon
Andromon b Perfekt
Dane[1]
Cyborg
Techniki specjalne:
Spiral Sword
Gatling Missile

Andromon, Digimon którego całe ciało jest zbudowane z maszynerii. Mówi się, że jest najsilniejszym z Digimonów i udało mu się ewoluować na poziom Perfekt.

Andromon jest jednym z najpotężniejszych Digimonów. Jego całe ciało jest zbudowane z maszynerii.

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon Agumon
Agumon Arrow R

Greymon Arrow R Agumon
Gabumon Garurumon Gabumon
Gabumon Arrow R

Garurumon b Arrow R Gabumon

Tentomon Kabuterimon Tentomon
Tentomon b Arrow R

Kabuterimon b Arrow R Tentomon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Kabuterimon czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Andromon jest pierwszym Digimonem, który pojawia się na poziomie Perfekt.
  • We wspomnieniach widać moment, jak Koushiro podsłuchuje rozmowę swoich rodziców. Później odkrywamy prawdę, czego ona dotyczyła.

AdnotacjeEdytuj

  1. W tym odcinku Andromon został sklasyfikowane jako Dane. W kolejnym epizodzie z udziałem Andromona zostanie to poprawione na Szczepionkę.