FANDOM

Gdy siostra Taichiego choruje, ten postanawia wybrać się na poszukiwania lekarstwa dla niej. Laptop Koushiro przyciąga niechcianą uwagę wroga.

StreszczenieEdytuj

Hikari zemdlała z powodu choroby, co przypomniało Taichiemu o wydarzeniach sprzed kilku lat. Kabuterimon zabiera ich w najbliższą możliwą lokację - miasta Mugendramona, by mogli tam na spokojnie odpocząć. Koushiro podłącza się do sieci, by poszukać lekarstwa dla Hikari, niestety, podał dokładne współrzędne dla Mugendramona, który ich znalazł i chciał załatwić. Za każdym razem, gdy tak robił, Mugendramon był w stanie określić ich położenie.

W końcu Koushiro wpadł na pomysł, jak go przechytrzyć. Użył laptopa i ustawił tak, by pokazywało mu wszystkie możliwe lokacje. Zdenerwowało to strasznie Władcę Ciemności, który postanowił zniszczyć całe miasto.

Koushiro i Taichi obawiali się o pozostałych, którzy byli schowani w domu. Na szczęście nic im nie było. Jednakże, nie mogli cieszyć się zbyt długo, ponieważ Mugendramon zaatakował ziemię pod nimi, zrzucając bohaterów do ścieków.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

OstatecznyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Mechanorimon
Mekanorimon b Dorosły
Wirus
Maszyna
Techniki specjalne:
Twinkle Beam

Mechanorimon to połączenie zbroi i pojazdu pancernego. Jego broń to Błyszczący Promień.

Mechanorimon: złe Digimony z jednym celem - wystrzelania Digimonów.

Gigadramon
Gigadramon t Perfekt
Wirus
Cyborg
Techniki specjalne:
Genocide Gear

Gigadramon sieje strach i przerażenie. To smok cyborg, który przeprowadza ludobójcze naloty.

Inny to Gigadramon - jest silniejszy niż jego przyjaciel! Uwierzcie mi - jeśli Ci goście strzelaliby w nas, nie stalibyśmy tutaj i rozmawiali o tym!

Tankmon
Tankmon b Dorosły
Dane
Cyborg
Techniki specjalne:
Hyper Cannon

Tankmon, ciężki uzbrojony Digimon w postaci czołgu. Jego Hiper Armata rozrywa cele na sprzęty.

Przyprowadzili ze sobą przyjaciół: Tankmony - uzbrojone tyrany, które kichają, jak z armaty. Mają więcej siły ognia niż wulkan!

Megadramon
Megadramon b Perfekt
Wirus
Cyborg
Techniki specjalne:
Genocide Attack

Megadramon dysponuje najpotężniejszą artylerią wśród Perfekcyjnych. Jego Ludobójczy Atak pali wszystko na popiół.

To Megadramon - w pełni wyewoluowana maszyna zabijająca, która może zniszczyć blok w mgnieniu oka.

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon MetalGreymon
Agumon Arrow R

Greymon Arrow R MetalGreymon b
MetalGreymon Agumon
MetalGreymon b Arrow R

Agumon

Tentomon Kabuterimon Tentomon
Tentomon b Arrow R

Kabuterimon b Arrow R Tentomon b
Patamon Angemon Patamon
Patamon b Arrow R

Angemon b Arrow R Patamon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Mugendrmamon czyta tytuł odcinka w oryginale.