FANDOM

MetalSeadramon został pokonany, a dzieci wybierają się do pobliskiego lasu, gdzie kolejny Władca Ciemności przygotował dla nich małą grę.

StreszczenieEdytuj

Mimi tworzy groby dla zmarłych przyjaciół, którzy oddali życie, by ich obronić w walce przed siłami zła. Wyruszają w końcu całą grupą do lasu, gdzie Pinochimon zaczyna z nimi zabawkę - zaczyna przestawiać lalki w kształcie DigiWybrańców, rozdzielając ich w różnych miejscach lasu. W końcu decyduje się porwać Takeru do zabawy z nim w wojnę. W tym celu wybiera się do niego i Yamato, a pod wpływem szantażu zabiera DigiWybrańca ze sobą.

W domu Pinochimona Takeru ucieka przed nim, chowając się we wszystkich możliwych miejscach. W końcu podchodzi go podstępem psychologicznym, że Pinochimon nie ma w ogóle przyjaciół dzięki czemu ucieka. Pojawia się też Patamon, który informuje go o odkryciu tajemnego pokoju z lalkami. Postanawiają je zniszczyć, a następnie wracają do grupy walczącej z Kiwimonem. DigiWybrańcy unicestwili go, przez co Yamato jest zły, że nie odnajdzie swojego brata. Sam Takeru przychodzi i mówi, że nie trzeba się nim już tak opiekować, cieszy się z tego, jak dorósł. Yamato słysząc to, odchodzi w samotności z Gabumonem.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

OstatecznyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Kiwimon
Kiwimon t Dorosły
Dane
Starożytny Ptak
Techniki specjalne:
Ultimate Stream

Kiwimon należy do rzekomo wymarłych Digimonów. Jest ptakiem nielotem. Jego broń to Mały Dziobacz.

O, nie! To Kiwimon! Starożytny DigiPtak, który wymarł. Pomimo, że jest ptakiem to jego skrzydła zaniknęły.

EwolucjeEdytuj

Koromon Agumon
Koromon Arrow R

Agumon
Piyomon Birdramon Piyomon
Biyomon b Arrow R

Birdramon Arrow R Biyomon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pinochimon czyta tytuł odcinka w oryginale.