Digimon Universe Wiki
Advertisement
Digimon Universe Wiki

Gdy dziwne, tajemnicze Czarne Zębatki zaczynają latać nad całym DigiŚwiatem, Meramon zostaje przez nią zaatakowany. Piyomon jest zdeterminowana, by go powstrzymać.

Streszczenie[]

DigiWybrańcy przemieszczają się przez las pełen znaków, gdy widzą na niebie tajemniczą czarną zębatkę. Zaczynają się zastanawiać, co to jest i gdzie się znajdują. Taichi uważa, że wszyscy powinni iść dalej a nie zatrzymywać się. Sora zgadza się z ową teorią.

W końcu zauważają słupy wysokiego napięcia i podążają za nimi, aż trafiają na pustynie. Do bohaterów dociera, że owe słupy nie mają w ogóle połączenia z niczym i inne elektryczne urządzenia, jak kompas Mimi nie działają. W końcu docierają do wioski Pyocomonów, gdzie zostają poczęstowani obiadem.

Niespodziewanie wszystko zaczyna wysychać, a Meramon, strażnik góry Mihirashi zaczyna biec w kierunku wioski. Bohaterowie zarządzają ewakuację, którą przewodzi Piyomon. Nieskutecznie, ponieważ sama zostaje ranna, chcąc uchronić pozostałych. W końcu staje się Birdramon i ratuje wszystkich z opresji, niszcząc Czarną Zębatkę, która była w Meramonie.

Występujące postacie[]

Ludzie[]

Digimony[]

Niemowlę II[]

Dziecko[]

Dorosły[]

Analyzery[]

Meramon
center}} Dorosły
Dane
Płomienny Digimon
Techniki specjalne:
Fire Fist ("Ognista Pięść")

Płomienny Digimon, zawsze pokryty ogniem. Wszystko czego dotknie podczas walki płonie.

Meramon jest płonącym Digimonem. Nie ma powodów by zaistniał ból od jego własnych płomieni - to jest jego natura.

Ewolucje[]

Piyomon Birdramon Piyomon
Biyomon b Arrow R

Birdramon Arrow R Biyomon b

Notatki[]

Ciekawostki[]

  • Birdramon czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Bohaterowie po raz pierwszy spotykają się z Czarnymi Zębatkami.
Advertisement