Gdy VenomVamdemon zostaje pokonany, nadal nie ma powodów do radości. Digimony pojawiają się w świecie realnym, a na niebie pojawia się DigiŚwiat.

StreszczenieEdytuj

Z nowo odkrytą siłą, dwa Digimony starają się walczyć z VenomVamdemonem. Wszystko idzie zgodnie z planem dopóki Digimon nie ujawnia swojego źródła energii - dziwnej kuli na brzuchu, która odpycha ich. Okazuje się, że to prawdziwa bestia, która chce wydostać się na świat.

DigiWybrańcy używają światła amuletów i zablokowują ręce VenomVamdemona, dzięki czemu mogą stawić czoła tyranowi. WarGreymon oraz MetalGarurumon wykonują ostateczny cios i załatwiają raz a na zawsze swojego przeciwnika. Ziemia została uratowana, ale na niebie pojawia się tajemniczy świat. Okazuje się po niedługim czasie, że to DigiŚwiat. DigiWybrańcy żegnają się ze swoimi rodzinami i wracają do Cyfrowego Świata, by go uratować przed siłami zła.

Występujące postacieEdytuj

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

OstatecznyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

WarGreymon
WarGreymon b Ostateczny
Szczepionka
Humanoidalny Smok
Techniki specjalne:
Gaia Force

WarGreymon to postać ostateczna Agumona. Jego broń to Siła Ziemi i skupienie energii otoczenia.

To WarGreymon! Tutaj jest napisane, że jego atak to Siła Ziemi - gromadzi wszystko z otoczenia w swojej ręce.

MetalGarurumon
MetalGarurumon b Ostateczny
Dane
Cyborg
Techniki specjalne:
Cocytus Breath

MetalGarurumon to postać ostateczna Gabumona. Jego broń to Oddech Kopytos, który potrafi zamrozić przeciwnika.

MetalGarurumon i jego Metaliczny Podmuch - strzela z potężną siłą w przeciwników, a następnie rozwala ich. Obydwaj ewoluowali w swoje Mega formy!

Plotmon
Plotmon b Dziecko
Szczepionka
Ssak
Techniki specjalne:
Puppy Howling

Plotmon to Digimon z poziomu Dziecięcego. Jego broń to Szczenięce Szczekanie.

Salomon: Nie poznajecie mnie? Byłam Gatomon. Co mam zrobić, żeby to udowodnić? Biec za wełnianą kulką?
Kari: To Salomon, dziecięca forma Gatomon, czyż nie jest urocza? Można ją łatwiej przytulić niż Angewomon. Myślę, że wróciła do tej postaci, ponieważ zużyła całą energię w walce. I co teraz zrobimy? Przecież nie pozwalają trzymać zwierząt w domu.

EwolucjeEdytuj

WarGreymon Koromon
WarGreymon b Arrow R

Koromon
Tentomon Kabuterimon Tentomon
Tentomon b Arrow R

Kabuterimon b Arrow R Tentomon b

Tentomon Kabuterimon AtlurKabuterimon
Tentomon b Arrow R

Kabuterimon b Arrow R MegaKabuterimon (Red) b
AtlurKabuterimon Mochimon
MegaKabuterimon (Red) b Arrow R

Motimon b

Piyomon Birdramon Piyomon
Biyomon b Arrow R

Birdramon Arrow R Biyomon b
Piyomon Birdramon Garudamon
Biyomon b Arrow R

Birdramon Arrow R Garudamon b

Garudamon Piyomon
Garudamon b Arrow R

Pyocomon
Angemon Tokomon
Angemon b Arrow R

Tokomon b

MetalGarurumon Tunomon
MetalGarurumon b Arrow R

Tsunomon b
Gomamon Ikkakumon Gomamon
Gomamon b Arrow R

Ikkakumon b Arrow R Gomamon b

Palmon Togemon Palmon
Palmon b Arrow R

Togemon b Arrow R Palmon b
Angewomon Plotmon
Angewomon b Arrow R

Plotmon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Taichi i Yamato czytają tytuł odcinka w oryginale.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.