FANDOM

Takeru i Yamato wracają do domu, gdy Takeru kłóci się z Patamonem. To nie jest najgorszy problem, ponieważ spotykają po drodze dwóch wysłanników Vamdemona - Pumpmona i Gottsumona.

StreszczenieEdytuj

Yamato oraz Takeru jadą metrem, ponieważ Yamato chce odstawić swojego brata do domu. Gabumon i Patamon obserwują tę więź między braćmi i podziwiają ją, chociaż są rozdzieleni - są bardzo blisko. Patamon to skomentował, ale Takeru źle odebrał i rozpoczęła się kłótnia w wyniku której Digimon odleciał obrażony. Po chwili rozpoczęły się jego poszukiwania, które skończyły się trafieniem na dwóch wysłanników Vamdemona - Pumpmona i Gottsumona.

Obydwa zabawne Digimony, które chciały bawić się z dziećmi bardziej niż walczyć i niszczyć wszystko dookoła. Niestety nie mogli się nacieszyć zbyt długo chwilą, ponieważ pojawił się Vamdemon i doszło do konfrontacji w wyniku której obydwa Digimony zostały zniszczone. Z kolei Gabumon stał się WereGarurumon, walcząc z przeciwnikiem. Dopiero pomoc Patamona, a dokładniej jego wyższej formy - Angemona uratowała sytuację i spowodowała odwrót Vamdemona. Poszli ulicami, wspominając wydarzenia minionego wieczoru, a dokładniej ich krótką przyjaźń z obydwoma Digimonami.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Pumpmon
Pumpkinmon b Perfekt
Dane
Lalka
Techniki specjalne:
Trick or Treat

Pumpmon, Digimon z głową w kształcie dyni. Lubi towarzystwo dziewczyn. Rozrabia, jak dziecko w noc Halloweenową. Jego broń to Słodycze.

Pumpkinmon, jesteś właściwą osobą, by nauczyć ich, czym jest zabawa. Bez wątpienia, jesteś najbardziej rządzącą istotą, mającą dynię zamiast głowy. Pamiętaj, że dziewczyny wolą złe Digimony. Tak przynajmniej sobie wmawiam.

Gottsumon
Gotsumon b Dziecko
Dane
Ruda
Techniki specjalne:
Angry Rock

Gottsumon lubi psoty i śmiech. To miejsce w sam raz dla niego. Nie przepuści żadnej okazji do zabawy. Jego broń to Wściekły Kamień.

Gottsumon, Ty to jesteś Digimonem. Będziemy dobrze bawić się w realnym świecie. Może nawet zbudują pomnik na Twoją część!

EwolucjeEdytuj

Patamon Angemon Patamon
Patamon b Arrow R

Angemon b Arrow R Patamon b
Gabumon Garurumon WereGarurumon
Gabumon Arrow R

Garurumon b Arrow R WereGarurumon b

WereGarurumon Gabumon
WereGarurumon b Arrow R

Gabumon

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pumpmon i Gottsumon czytają tytuł odcinka w oryginale.
  • Patamon nie ewoluował w Angemona od trzynastego odcinka tej serii.
  • Vamdemon po raz pierwszy wycofał się z pola walki, gdy pojawił się Angemon.