FANDOM

Gdy wszyscy znowu są w komplecie, pojawia się ponownie Gennai i wyjawia prawdę o ósmym dziecku przeznaczenia. Dlatego też DigiWybrańcy muszą wrócić do Świata Realnego i je odnaleźć zanim zrobi to Vamdemon.

StreszczenieEdytuj

Gennai pojawia się i ujawnia istnienie Ósme Dziecka Przeznaczenia, które może pomóc DigiWybrańcom w ich misji obrony dwóch światów przed siłami zła. Owa osoba mieszka w Japonii i Vamdemon dowiedział się o niej, dlatego planuje przenieść się między światami do ludzkiego, by pokonać je zanim odnajdą je DigiWybrańcy.

Agumon oraz Palmon postanawiają przebrać się za rekrutów i dołączyć do armii, by zdobyć potrzebne a także przeprowadzić pozostałych do zamku. Upijają przywódcę wojsk - Nanimona i tym samym wprowadzają pozostałych.

W międzyczasie, Vamdemon postanawia się przenieść przez ogromne wrota między światami. Zastają go, jak zaczyna przenosić się przez bramę - i - niestety nie zdążają wskoczyć za nim, zostając zmuszeni, by pozostać w DigiŚwiecie jeszcze chwilę, kiedy ósme dziecko jest w niebezpieczeństwie.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

InniEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Nanimon
Nanimon b Dorosły
Wirus
Najeźdźca
Techniki specjalne:
Oyaji Punch

Nanimon to nieznany nikomu wędrowiec. Jego przydomek to Stary, a broń to Atak Kupą.

Nanimon jest inwazyjnym Digimonem. Powiedziałbym, co myślę o jego przeciwsłonecznych okularach, ale jego Cios Oyaji'ego zniszczyłby mnie. Okej, duży chłopaku, wiemy, że potrafisz gadać, ale czas by coś zrobić!

Devidramon
Devidramon b Dorosły
Wirus
Zły Smok
Techniki specjalne:
Crimson Nail

Devidramony to złe wielookie Digimony. Rozrywają przeciwników ostrymi szponami. Ich broń to Purpurowy szpon.

Devidramon wydaje się być potężnym strażnikiem bramy. Nie wygląda jak ten, który łatwo przegrywa - spójrz w jego oczy, a będziesz zahipnotyzowany.

Tailmon
Gatomon b Dorosły
Szczepionka
Święta Bestia
Techniki specjalne:
Neko Punch

Tailmon wygląda niewinne, jak kot ale jest bardzo groźna. Ma ostre pazury, a jego broń to Kocia Pięść.

Gatomon! Gatomon może i wygląda jak niewinny kot, ale w głębi jest drapieżcą. Lepiej zejść jej z drogi.

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon MetalGreymon
Agumon Arrow R

Greymon Arrow R MetalGreymon b
MetalGreymon Koromon
MetalGreymon b Arrow R

Koromon

Gabumon Garurumon Gabumon
Gabumon Arrow R

Garurumon b Arrow R Gabumon
Tentomon Kabuterimon Tentomon
Tentomon b Arrow R

Kabuterimon b Arrow R Tentomon b

Palmon Togemon Palmon
Palmon b Arrow R

Togemon b Arrow R Palmon b
Gomamon Ikkakumon Gomamon
Gomamon b Arrow R

Ikkakumon b Arrow R Gomamon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Vamdemon czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • W tym odcinku zostało ujawnione istnienie Ósmego Dziecka Przeznaczenia.
  • Zaznacza to drugą połowę serii.
  • W Japońskiej wersji pojawia się drugi ending - Keep On.