Digimon Universe Wiki
Digimon Universe Wiki

Kiedy grupa ponownie się spotyka, wszyscy zastanawiają się, co z Sorą. Odkrywają, że ma własne problemy.

Streszczenie[]

Gdy dwie grupy ponownie spotykają się w lesie, zastanawiają się co z Sorą. W końcu DigiPilot ujawnia jej lokację i biegną w tamtą stronę, by się spotkać z ich przyjaciółką jednakże zostają zaatakowani przez Flymona. Z pomocą przychodzi im Birdramon, która z łatwością pokonuje Digimona.

Podążają potem za śladem Sory, chcącej przed nimi uciec jednak została ostatecznie złapana przez Yamato i Taichiego. Wyjaśnia każdemu,że ma amulet posiadający inną cechę. Taichi - odwagi, Kōshirō - wiedzy, Takeru - nadziei, Yamato - przyjaźni, Jo - szczerości i Mimi - czystości. Natomiast jej amulet to amulet miłości. Sora jest załamana z tego powodu, ponieważ jej amulet może nigdy nie rozbłysnąć. Uważa, że nigdy nie doznała miłości ze strony mamy.

Grupa przygotowuje się na noc w lesie, kiedy PicoDevimon chce zaatakować Sorę w śnie. Zasłania ją Piyomon i zostaje ranna, a po chwili pojawia się w swojej osobie Vamdemon i rozpoczyna walkę z DigiWybrańcami. Piyomon krzyczy Sorze, że ją nie rozumie i wyrywa się, zmieniając w Birdramon. Digimon zostaje ranny, a Sora biegnie i krzyczy, że ją kocha, rozumiejąc to, co mama chciała jej przekazać. Cały czas ją chroniła. Tym samym amulet miłości Sory rozbłyska i Birdramon staje się Garudamon, zabierając wszystkich w bezpieczne miejsce.

Występujące postacie[]

Ludzie[]

Digimony[]

Niemowlę II[]

Dziecko[]

Dorosły[]

Perfekt[]

Analyzery[]

Flymon
center}} Dorosły
Wirus
Owad
Techniki specjalne:
Deadly Sting ("Zabójcze żądło")

Flymon. Dojrzały Digimon owad typu wirusa. Jego broń to zatrute igły, tak zwane zatrute żądło.

Może ten DigiAnalizer, który podarował mi Gennai może nam pomóc. Oto i on - Flymon, Digimon typu Insekta; wirus. Myślę, że wiemy już jaki jest jego atak, bo właśnie nadchodzi!

Vamdemon
center}} Perfekt
Wirus
Nieumarły
Techniki specjalne:
Night Raid ("Nocny nalot")
Bloody Stream ("Krwawy strumień")

Okrutny i nieumarły, Vamdemon! Perfekcyjny Digimon o typie wirusa. Jego atak to Krwawy strumień.

O, Myotismon. To właśnie mój pan. Jak mogłem dla niego pracować? Jeśli mówi się o złym temperamencie to właśnie on go posiada, posiada wszystkie nietoperze. Nienawidzę ich! Panie, proszę!

Garudamon
center}} Perfekt
Szczepionka
Humanoidalny Ptak
Techniki specjalne:
Shadow Wing ("Cieniste skrzydło")

Garudamon to pół ptak, pół człowiek. Emanujący miłością strażnik sprawiedliwości i porządku. Jej broń to cieniste skrzydło.

Birdramon jest Perfekcyjną formą Birdramon. Chroni niebo i ziemię. Jej atakiem jest płomienny ptak zwany Skrzydłem Ostrza.

Ewolucje[]

Koromon Agumon
Koromon.jpg Arrow R.png

Agumon.jpg
Mochimon Tentomon
Motimon b.jpg Arrow R.png

Tentomon b.jpg

Piyomon Birdramon Garudamon
Biyomon b.jpg Arrow R.png

Birdramon.jpg Arrow R.png Garudamon b.jpg
Garudamon Pyocomon
Garudamon b.jpg Arrow R.png

Pyocomon.jpg

Tunomon Gabumon
Tsunomon b.jpg Arrow R.png

Gabumon.jpg
Gomamon Ikkakumon Gomamon
Gomamon b.jpg Arrow R.png

Ikkakumon b.jpg Arrow R.png Gomamon b.jpg

Palmon Togemon Palmon
Palmon b.jpg Arrow R.png

Togemon b.jpg Arrow R.png Palmon b.jpg

Notatki[]

Ciekawostki[]

  • Garudamon czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Jest to ostatni odcinek, gdzie Endingiem był I wish, zostało zastąpione przez Keep on.