FANDOM

Yamato natrafia na pobliską restaurację, gdzie Jo pracuje jako niewolnik by zapłacić za posiłek. Nie spodziewa się jednak, że właściciel nie chce pozwolić im odejść tak łatwo.

StreszczenieEdytuj

Yamato i Gabumon odkrywają, że się zgubili, kiedy odpłynęli łódką od wesołego miasteczka, gdzie zostawili Takeru z Patamonem i obiecali im szybki powrót. Idą za niektórymi Digimonami do pobliskiej restauracji, gdzie spotykają Jo oraz Gomamona. Okazuje się, że Jo nie miał pieniędzy, żeby zapłacić za posiłek, który tam spożył i teraz musi odpracowywać wszystko. Niestety, dług narasta z każdym kolejnym zniszczonym talerzem. Yamato decyduje mu się pomóc, chociaż sam nie był świadom, że za tym wszystkim stoi PicoDevimon niechcący pozwolić, by DigiWybrańcy odeszli z pracy.

Sora z Piyomon stają się pomagać chłopcom, kiedy tylko mogą, by Digitamamon oraz Vegimon nie tworzyli dla nich problemów i mogli spokojnie spłacić swój dług. W końcu przybywa do nich Takeru z Taichim, demaskując prawdziwe plany PicoDevimona. Yamato jest rozdarty ponieważ wcześniej wydarł się na Jo, ale ten zaryzykował swoje życie by ocalić Takeru.

Yamato dostaje cenną lekcję życia, polegającą na tym, że powinien liczyć na przyjaciół i im ufać. Nie jest sam, ani też nigdy nie będzie. Dzięki temu amulet Yamato mógł rozbłysnąć i umożliwić Garurumonowi super ewolucję. Na końcu odcinka, cała czwórka dzieli się na dwie grupy z powodu dwóch różnych sygnałów.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

MistrzEdytuj

PerfektEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Vegimon
Vegiemon b Dorosły
Wirus
Owadożerna Roślina
Techniki specjalne:
Unchi

Vegimon, mały Digimon z łodygami zamiast kończyn. Wredny, przebiegły i podstępny.

Poznajcie Vegimona - maniakalnego kierownika tej restauracji. Nadaje nowe znaczenie słowu "niewolnik".

Digitamamon
Digitamamon b Perfekt
Dane
Perfekcyjny
Techniki specjalne:
Nightmare Syndrome

Digitamamon to perfekcyjny Digimon w kształcie jaja. Jego broń to niszczycielski Syndrom koszmaru.

Nie wiedzieliśmy tego jeszcze, ale Digitamamon był w pełni wyewoluowanym i złym Digimonem.

WereGarurumon
WereGarurumon b Perfekt
Szczepionka
Humanoidalna Bestia
Techniki specjalne:
Kaiser Nail

WereGarurumon to zaawansowana forma Garurumona, bestia zdolna stać na dwóch nogach. Jego broń to Cesarski szpon.

WereGarurumon, perfekcyjna forma Gabumona, bardzo silny wojownik z ostrymi pazurami i niezłym kopniakiem.

EwolucjeEdytuj

Gabumon Garurumon WereGarurumon
Gabumon Arrow R

Garurumon b Arrow R WereGarurumon b
WereGarurumon Tunomon
WereGarurumon b Arrow R

Tsunomon b

Gomamon Ikkakumon Gomamon
Gomamon b Arrow R

Ikkakumon b Arrow R Gomamon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • WereGarurumon czyta tytuł odcinka w oryginale.