FANDOM

Taichi i Agumon wracają do DigiŚwiata, gdzie odkrywają, że cała grupa się rozpadła, zostawiając samego Takeru z podstępnymi sztuczkami PicoDevimona.

StreszczenieEdytuj

Po powrocie Taichiego i Agumona do DigiŚwiata, odkrywają, że znajdują się w tym samym miejscu, co wcześniej zostali przeniesieni do Japonii. Niestety, dowiadują się również, że nie ma tutaj pozostałych. Po chwili Taichi uzyskuje jakiś sygnał na swoim DigiPilocie, idąc za nim liczy, że trafi na jednego ze swoich przyjaciół. Trafiają na Tokomona, który opowiada im, co się stało.

Wszyscy się rozeszli, ponieważ chcieli znaleźć Taichiego oraz Agumona. Dodatkowo, w DigiŚwiecie nie minął jeden dzień, jak w realnym a kilka miesięcy, które spędził każdy z osobna. Pewnego dnia spotkali PicoDevimona, twierdzącego, że był wysłannikiem Etemona i spotkał Yamato, cieszącego się z odejścia od swojego młodszego brata. Skłócił Tokomona oraz Takeru przez co chłopiec porzucił DigiPilot oraz swój amulet z medalionem.

Po zakończeniu całej opowieści, cała trójka wyrusza do wesołego miasteczka, gdzie jest Takeru. Chłopiec jest zadowolony z tego, że widzi ich z powrotem. Niestety, pomiędzy Takeru a Tokomonem ponownie zaczyna się rodzić kłótnia. Kilka chwil później, PicoDevimon chciał ich nakarmić grzybami, które dostał od Gazimonów. Całe szczęście, że Agumon poszedł do toalety i usłyszał od tajemniczego głosu (a dokładniej Sory, chowającej się z Piyomon w krzakach), że przez te grzyby zapomną wszystkiego. Agumon wraca i ostrzega każdego zanim zaczęli jeść, dlatego też Tokomon stał się ponownie Patamonem i wypędził PicoDevimona z wesołego miasteczka.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IEdytuj

DzieckoEdytuj

AnalyzeryEdytuj

PicoDevimon
DemiDevimon b Dziecko
Wirus
Digimon Mały diabeł
Techniki specjalne:
Pico Darts

PicoDevimon. Niewielki Dziecięcy Digimon wyglądający jak nietoperz.

Tokomon: Słyszałem o tobie.
DemiDevimon: Och, świetnie! Miło mi.
Tokomon: To niech ci nie będzie, nie słyszałem nic dobrego.

EwolucjeEdytuj

Tokomon Patamon
Tokomon b Arrow R

Patamon b

NotatkiEdytuj

MuzykaEdytuj

Zmiany w dubbinguEdytuj

  • Atak PicoDevimona został wycięty w dubbingu.

CiekawostkiEdytuj

  • PicoDevimon czyta tytuł odcinka w oryginale.