FANDOM

Taichi nie może uwierzyć w swoje szczęście, że wrócił do domu. Niestety szczęście nie może trwać zbyt długo, bo zaraz musi wracać do DigiŚwiata.

StreszczenieEdytuj

Po pokonaniu Etemona, Taichi i Koromon pojawiają się w realnym świecie. Pomimo wszystkiego, Taichi nie może uwierzyć, że znowu jest w domu. Przebywają w parku, gdzie Taichi przypomina sobie wspomnienia z dzieciństwa i dochodzi do wniosku, że wylądował w Tokio. Rozpoznaje wszystkie znajome znaki.

Biegnie uradowany do domu i wchodzi z nadzieją, że zastanie rodziców. Niestety, obydwoje są poza miastem. Idzie do kuchni i zauważa na kalendarzu datę, w której on pojechał na obóz i przybył do DigiŚwiata: 1 sierpnia 1999. Pomimo ogromnego upływu czasu w Cyfrowym Świecie, czas w realnym pozostał taki sam.

Po chwili z pokoju wychodzi Hikari, która oznajmia, że zna Koromona. Taichi uważa, że może to być spowodowane chorobą i chce się dowiedzieć, co z pozostałymi. Dzwoni po wszystkich i odkrywa, że każdy z nich jest wciąż w DigiŚwiecie. Tylko on i Koromon wrócili do domu. DigiPilot Taichiego zaczyna reagować, a na pobliskim komputerze pojawia się twarz Koushiro informująca go, że nie powinien wracać do DigiŚwiata. Zanim jednak czegokolwiek się dowiaduje, transmisja zostaje przerwana.

Taichi uświadamia sobie, że problemy DigiŚwiata nakładają się z realnym. Wtedy zauważa przez okno Digimony i wybiega na dwór, gdzie spotyka Orgemona. Koromon zmienił się w Agumona i rozpoczynają walkę, która powoduje wessanie ich z powrotem do DigiŚwiata. Taichi żegna się z Hikari i wraca do cyfrowego świata, by pomóc reszcie. Tymczasem w ich mieszkaniu znajduje się DigiVice, który tylko czeka na swojego właściciela…

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Nie było żadnych Digimonów do analizy.

EwolucjeEdytuj

Koromon Agumon
Koromon Arrow R

Agumon

NotatkiEdytuj

Zmiany w dubbinguEdytuj

  • W polskim dubbingu Hikari opowiadała Koromonowi jak podczas wycieczki na wsi wpadła do zagrody dla świń i jak Taichi się z nią pluskał w błocie. W oryginale Hikari mówiła, że jak była młodsza często moczyła się w nocy, a Taichi prał jej piżamę i pościel w środku nocy.

CiekawostkiEdytuj

  • Taichi czyta tytuł odcinka w oryginale.