FANDOM

Po odkryciu lokacji Sory w piramidzie, DigiWyrańcy ruszają jej na ratunek. Doprowadzają też do końca rządy Etemona.

StreszczenieEdytuj

Taichi wciąż jest zły na siebie za błąd, kóry popełnił, a reszta grupy stara się go pocieszyć. Koushiro używa swojego komputera, by odkryć położenie Sory oraz Nanomona i dowiaduje się, że wciąż są w piramidze.

W międzyczasie Sora jest uwięziona w ukrytym pomieszczeniu i Nanomon zaczyna tworzyć jej kopię, chcąc użyć jej DigiPilota i Amuletu. W ten sposób będzie mógł zmusić Piyomon do ewolucji i odegrać się na Etemonie za uwięzienie go.

DigiWybrańcy obmyślają plan, jak przedostać się w głąb piramidy będąc niezauważonymi. W tym celu Ikkakumon, Togemon i Garurumon mają odwrócić uwagę wszystkich włącznie z Etemonem, by Taichi i Koushiro mogli spokojnie przejść przez całą piramidę i wrócić do elektrycznej ściany. W końcu udaje im się to, jednak Etemon pojawia się i rozpoczyna się walka między Kabuterimonem a złym Digimonem. Wszystko leży w rękach Taichiego, czy się odważy i przejdzie przez siatkę, czy też nie. W końcu udaje mu się i jego amulet zaczyna świecić. Docierają w głąb, gdzie Sora była trzymana i ratują ją oraz Piyomon, jednak Nanomon otwiera czarną sieć, która chce wszystkich pochłonąć. DigiWybrańcom udaje się uciec, ale Etemon łączy się z nią i dochodzi do kolejnej walki. W końcu Taichi wyrusza z Greymonem do walki przeciwko Etemonowi i umożliwia mu Super Ewolucję w MetalGreymona.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

AnalyzeryEdytuj

MetalGreymon
MetalGreymon b Perfekt
Szczepionka
Digimon Cyborg
Techniki specjalne:
Giga Destroyer

MetalGreymon, Perfekcyjny Digimon, którego zmodyfikowane ciało pełni rolę zarówno broni jak i zbroi podczas walki. Siła zniszczenia jego techniki Giga Destroyer jest ekstremalnie potężna.

Podczas walki, MetalGreymon używa swojego całego ciała jako broni. Jego najbardziej zabójczą bronią jest Giga Destroyer.

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon MetalGreymon
Agumon Arrow R

Greymon Arrow R MetalGreymon b
MetalGreymon Koromon
MetalGreymon b Arrow R

Koromon

Tentomon Kabuterimon Tentomon
Tentomon b Arrow R

Kabuterimon b Arrow R Tentomon b
Piyomon Birdramon Piyomon
Biyomon b Arrow R

Birdramon Arrow R Biyomon b

Gabumon Garurumon Gabumon
Gabumon Arrow R

Garurumon b Arrow R Gabumon
Gomamon Ikkakumon Gomamon
Gomamon b Arrow R

Ikkakumon b Arrow R Gomamon b

Palmon Togemon Palmon
Palmon b Arrow R

Togemon b Arrow R Palmon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • MetalGreymon czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Ten odcinek zakańcza historię związaną z Etemonem.