FANDOM

Gdy Taichi i Agumon zaczynają wracać do zdrowia po minionych wydarzeniach, legendarny Piccolomon pojawia się, by zabrać ich na specjalny trening.

StreszczenieEdytuj

Podczas drogi, dzieci zostają zaatakowane przez Kuwagamona. Łapie w swoje objęcia Taichiego oraz Agumona, jednakże ten nie chce się zmienić z powodu nieprzyjemnych zdarzeń. Boi się, że znowu przestanie być kontrolowany i tym razem skrzywdzi niewinne istoty. Na szczęście wróg zostaje zmieciony z powierzchni ziemi przez Piccolomona.

Owy Digimon krzyczy na wszystkich, że są do niczego przez takie zachowanie, jeśli boją się walczyć z przeciwnikiem. Obiecuje im zrobić trening, który zapewni zwiększenie siły każdemu z nich. A dla Taichiego oraz Agumona ma coś specjalnego. Zaprowadza ich w tajemnicze miejsce, gdzie Piccolomon otwiera portal i przenosi ich przez barierę. Dochodzą do ogromnego wzniesienia z milionem schodów, gdzie mają się wspiąć.

Wszystkim każe zmywać podłogi oprócz Taichiego i Agumona, których zaprowadizł do jaskini. W nocy Yamato i Koushiro wychodzą, by porozmawiać. Niepokoiła ich obecność lidera. Właśnie w tym momencie, ich medaliony zaczynają świecić. Postanawiają wybrać się na poszukiwanie ich.

W między czasie Taichi i Agumon budzą się we mgle w łódce, gdzie odkrywają, że płyną w im nieznanym kierunku. Yamato oraz Koushiro wychodzą poza barierę Piccolomona i znajdują w studni swoje amulety. Etemon natychmiast ich namierza i wysyła Tyranomona do walki, który niszczy barierę. Taichi oraz Agumon wyląowali w przeszłości, gdzie Taichi miał sobie przypomnieć, jak kiedyś nie umiał jeździć na rowerze i pomaga swojemu przeszłemu wcieleniu by się nie poddawać. Wracają do pozostałych i Agumon staje się Greymonem, pokonując Tyranomona.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Kuwagamon
Kuwagamon Dorosły
Wirus
Digimon Owad
Techniki specjalne:
Scissor Arms

Kuwagamon. Szczypce na jego głowie podczas techniki Scissor Arms mogą przeciąć wszystko. Jest tysiąckroć silniejszy niż ten na Wyspie Plików!

To na pewno Kuwagamon. Pamiętam tą ohydną twarz. Jest większy niż ostatnio.

Piccolomon
Piximon b Perfekt
Dane
Digimon Wróżka
Techniki specjalne:
Bit Bomb

Piccolomon, Digimon Wróżka, który wywija swoją włócznią Chisana i używa dziwnej magii.

Piximon jest sławny w Cyfrowym Świecie ze swoich umiejętności trenowania, ale niewielu go spotkało.

Tyranomon
Tyrannomon b Dorosły
Dane
Digimon Dinozaur
Techniki specjalne:
Fire Breath

Tyranomon, Digimon dobrze przygotowany do przetrwania w naturze. Jego technika to gorący płomień, Fire Breath.

Tyrannomon, olbrzymi Digimon o ognistym oddechu, który wystarczy do upieczenia chłopców takich ja wy.

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon Agumon
Agumon Arrow R

Greymon Arrow R Agumon

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Piccolomon czyta tytuł odcinka w oryginale.