FANDOM

DigiWybrańcy podczas podróży przez pustynię trafiają na statek, gdzie postanawiają odpocząć. Jednak kapitanem jest jeden z podwładnych Etemona.

StreszczenieEdytuj

Podczas przez wędrówkę przez pustynię pojawia się hologram Gennaia, który wyjaśnia im ową mroczną ewolucję Agumona i powrót do stadium Koromona. Niestety, bardzo szybko jego hologram zostaje zakłócony i przerwany.

Po chwili na drodze ich podróży pojawia się ogromny statek. Na burcie siedzi Numemony, którego Mimi bez problemu nakłania by wpuścił ich na pokład. W środku dzieci postanawiają zrelaksować się i trochę odpocząć. Sora i Mimi biorą prysznic. Yamato, Takeru oraz Koushiro jedzą posiłek. W międzyczasie Taichi i Jo pływają w basenie. Nie spodziewają się, że podgląda ich okrutny Cockatrimon, kapitan statku i wysłannik Etemona. Numemony próbą złapać wszystkie dzieci na żądanie swojego kapitana, pomaga im w tym kapitan. Zmienia wszystkich w kamień.

Jedynie Piyomon z Palmon oraz Mimi i Sora uciekają zanim w ogóle zostają schwytane. Obydwa Digimony przechodzą na poziom Dorosłego i ratują wszystkich zanim cokolwiek złego by się stało. Po pokonaniu Cockatrimon, Digimony wracają do swoich normalnych postaci, nie są już uwięzieni w kamieniu.

Dzieci czym prędzej opuszczają statek i uciekają przez pustynię. Jednakże, zły Digmon przeżył i chce się zemścić. Dobiegają w końcu ogromnego kaktusa, o który statek się rozbija. Jednocześnie z niego wylatuje amulet należący do Mimi.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

InniEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Cockatrimon
Kokatorimon b Dorosły
Dane
Digimon Wielki Ptak
Techniki specjalne:
Petrifier

Cockatrimon, groźny ptasi Digimon. Ponieważ jego pióra uległy degeneracji, utracił zdolność latania co mocno go denerwuje. Jego technika specjalna to Petrifier.

Jestem Kokatorimon! Moje "kukuryku" wybije wam bębenki w uszach. Wejdźcie mi w drogę, a mój dziób zmusi was do poddania się.

EwolucjeEdytuj

Koromon Agumon
Koromon Arrow R

Agumon
Piyomon Birdramon Piyomon
Biyomon b Arrow R

Birdramon Arrow R Biyomon b

Palmon Togemon Palmon
Palmon b Arrow R

Togemon b Arrow R Palmon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Cockatrimon czyta tytuł odcinka w oryginale.