FANDOM

Gdy wszyscy zniknęli, Patamon i Takeru trafiają do Pierwotnej Wioski, gdzie rodzą się nowe Digimony. Jednakże strażnik nie przyjmuje zbyt miło nowych gości.

StreszczenieEdytuj

Po tym, jak Takeru oraz Patamon wylądowali, chłopiec zaczyna płakać ponieważ tęskni za pozostałymi DigiWybrańcami i boi się zostać samemu. W pewnym momencie i Patamon zaczyna płakać, ponieważ nie wie, co się dzieje i co powinien zrobić. Obydwaj po chwili się uspokajają, rozmawiając o hipotetycznych możliwych ewolucjach dla Patamona.

Ruszyli w dalszą drogę, aż w końcu trafili do Pierwotnej Wioski - miejsca, gdzie każdy Digimon przychodzi na świat. Takeru zaczął się bawić z Digimonami i niektóre z nich płakały, więc sprowadziło to z powrotem strażnika wioski - Elecmona na miejsce. Doszło do niechcianej konfrontacji między Patamonem, a Elecmonem, którą zakończył Takeru poprzez przeciąganie liny. Obydwaj się zgodzili na to, oczywiście zwycięzca był Patamon. Po wszystkim obydwaj się przeprosili i siedzieli zgodnie, bawiąc się i śmiejąc w wiosce. Nie byli świadomi, że są obserwowani…

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Elecmon
Elecmon b Dziecko
Dane
Digimon Ssak
Techniki specjalne:
Sparkling Thunder

Elecmon to bardzo ciekawski Digimon ssak kochający psocić. Odstrasza wrogów rozkładając swój ogon jak paw.

Jestem Elecmon, opiekun Digimonów dzieci. Lepiej ze mną nie zadzierać.

EwolucjeEdytuj

Botamon Koromon
Botamon b Arrow R

Koromon
DigiTama Poyomon
Digi-EggPoyomon Custom Arrow R

Poyomon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Takeru i Patamon czytają tytuł odcinka w oryginale.
  • Według wspomnień Takeru, Yamato gra od kilku lat na harmonijce.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym żaden Digimon z głównej grupy nie zmieniał się ani razu.