FANDOM

Gdy Mimi godzi się z myślą, że jest w jakimś nieznanym miejscu, Koushiro rozpoczyna badania, co bardzo denerwuje Mimi.

StreszczenieEdytuj

Mimi i Palmon oraz Koushiro i Tentomon latają gdzieś w powietrzu po tym, jak Devimon rozdzielił wszystkich. Mimi oraz Palmon wylądowały w środku lasu, natomiast chłopcy przed jakimiś ruinami, które Koushiro postanawia zwiedzić pomimo protestu Tentomona.

Mimi i Palmon spotykają Scumona i Tyumona, które opowiadają im o Koushiro oraz Tentomonie. Podobno widziano ich w Tajemniczych Ruinach, gdzie obydwie dziewczyny się udają i spotykają ze swoimi przyjaciółmi. Jedynie Tentomon wydaje się zadowolony z tego, ponieważ Koushiro odpłynął w badanie informacji, które zostały zapisane na ścianach ruin. Mimi w końcu nie wytrzymuje presji i rozpłakuje się, uciekając w głąb ogromnego labiryntu z Tentomonem.

Koushiro starał się ich wyprowadzić z labiryntu, niestety, Centalmon również pojawia się w środku i chce ich zabić pod wpływem czarnej zębatki. W końcu Koushiro oraz Palmon docierają do Mimi i Tentomona, a Digimony rozpoczynają między sobą walkę z której wychodzą zwycięsko i uwalniają Centalmona. Ten zaprowadza ich w głąb, gdzie opowiada o Świętych Przedmiotach - DigiPilot, które mieli bohaterowie. One mogą poskromić Ciemność, która przybyła do świata Digimonów.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Scumon
Sukamon b Dorosły
Wirus
Digimon Mutant
Techniki specjalne:
Unchi

Scumon to komputerowy kurz, rolę jego mózgu pełni Tyumon.

Sukamon i jego mysi kumpel zawsze są razem, ponieważ dzielą ze sobą swój malusieńki móżdżek.

Centalmon
Centarumon b Dorosły
Dane
Digimon Humanoidalna bestia
Techniki specjalne:
Hunting Cannon

Centalmon, dumny Digimon zdolny osiągnąć niemal prędkość dźwięku.

Centarumon to pół-człowiek, pół-koń. Raczej nie chcesz spotkać żadnej z jego złych stron.

EwolucjeEdytuj

Tentomon Kabuterimon Tentomon
Tentomon b Arrow R

Kabuterimon b Arrow R Tentomon b
Palmon Togemon Palmon
Palmon b Arrow R

Togemon b Arrow R Palmon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Koushiro czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Po raz pierwszy zwrot „DigiPilot” został użyty w tym odcinku.