FANDOM

Digimon Adventure
デジモンアドベンチャー
M01 poster
Premiera Jp-flaga 6 marca 2000
USA-flaga 6 października 2000
Scenariusz Jp-flaga Reiko Yoshida
USA-flaga Jeff Nimoy, Bob Buchholz
Reżyseria Mamoru Hosoda
Studio Toei Animation
Czas trwania 21 minut
Film

Dwójka dzieci otrzymuje dziwne jajko z którego wykluwa się prawdziwy Digimon. Prowadzi to nocnych wydarzeń, które odmieni ich życie na zawsze.

StreszczenieEdytuj

W Hikarigaoce[1], Tokio w rezydencji państwa Yagami, dwoje dzieci - Taichi i Hikari budzą się w nocy przez dziwny hałas dobiegający z komputera taty. Gdy tam podchodzą, znajdują tajemnicze jajo na ekranie monitora, które następnie wylatuje z niego i trafia do nich. Następnego ranka, Taichi nadal jest w szoku po całym zajściu, jakie miało miejsce. Był niesamowicie zdziwiony, że tajemnicze jajo stało się prawdziwe, chociaż było tylko w komputerze. Po niedługim czasie wykluł się z niego Botamon, który zmienił się w Koromona. Digimon spowodował wiele zamieszania i w końcu stał się Agumonem, który uciekł wraz z Hikari na swoich plecach do miasta. Taichi pobiegł za nim, niechcąc zostawiać jej samej.
Niestety, Agumon wdał się w walkę z innym Digimonem - Parrotmonem, który wydawał się być silniejszy. Gdy Agumon stał się Greymonem, wygrał walkę. Jendak obydwie istoty wróciły do swojego świata. Nie tylko Hikari i Taichi byli świadkami tajemniczego zajścia, ale również pozostali przyszli DigiWybrańcy.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

InneEdytuj

DigimorfozyEdytuj

Botamon Koromon Agumon
Botamon b Arrow R

Koromon Arrow R Agumon
Agumon Greymon
Agumon Arrow R

Greymon

NotatkiEdytuj

Zmiany w dubbinguEdytuj

  • W dubbingu wycięli scenę, gdy pijany ojciec Hikari i Tachiego chciał wejść do ich pokoju, ta scena wyjaśniała, dlaczego Taichi zamknął drzwi.

Odniesienia do animeEdytuj

  • Ten film wyjaśnia, dlaczego Digiwybrańcy zostali wybrani, a także rozjaśnia walkę Parrotmona i Greymona we wspomnieniach Digiwybrańców.

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwszy odcinek został wyemitowany dzień Digimon Adventure po wypuszczeniu filmu w Japonii.

AdnotacjeEdytuj

  1. Highton View Terrace w angielskiej wersji