FANDOM

Digimon Adventure: Character Song & Mini Drama 1 (デジモンアドベンチャー・キャラクターソング+ミニドラマ1) jest pierwszą nowelą związana z uniwersum Digimon Adventure.

Mini 1

Przód okładki

Mini 1 b

Tył okładki

Numer katalogu NECA-30008
Format CDA
Data wydania 5 Listopad, 1999
Cena ¥ 2800

OpisEdytuj

SOS! 5 - roczny Klasa AEdytuj

Gdy Sora i Taichi są w swojej klasie, obierają ziemniaki. Ponieważ Tai źle je obiera, Sora zabiera jego ziemniaki i zaczyna to robić samodzielnie. Tai kręci się po pomieszczeniu i myśli, że zrobi to każąc Agumonowi by digimorfował w Greymona. Agumon już jest gotowy do przemiany, gdy wszystko przerywa Sora. Niespodziewanie, ziemniaki zaczynają śpiewać i tańczyć, a następnie wybiegają ze szkoły. Tai, Sora, Agumon i Piyomon biegną za nimi. Ziemniaki przekraczają Tęczowy Most, przez co grupa nie moze ich śledzić już ani trochę ponieważ na wejściu jest npisane "Nie wolno przechodzić". Po niedługim czasie same wracają do szkoły.

Bicie serca Sory Takenouchi! Żółta kartka!Edytuj

Sora robi ogłoszenie przez interkom w jej szkole. Przedstawia siebie, a następnie czyta list wysłany przez Hikari, która pisze, że jest fanem japońskiej aktorki głosowej Piyomon i przedstawia ją jako "Kachou - san. Sora następnie czyta list od Mimi, która pyta Sorę, gdzie kupiła swój kapelusz. Sora śmieje się i odpowiada, że nie wie.

Jo robi swój piosenkarski debiut!?Edytuj

W części pierwszej, Jo walczy z Digimonem, który atakuje Odaibę. Gomamon digimorfuje w Ikkakumona i pokonuje go. Wszyscy zaczynają mu gratulować i komplementować. Następnie, podchodzi do niego tajemniczy mężczyzna, który przedstawia się jako reprezentant międzynarodowego NEC (firmy, w której produkują piosenki Digimonów). Zanim może skończyć, co mówił Jo od razu myśli, że to może być jego piosenkarski debiut! Następnie on i Gomamon zaczynają się zastanawiać o czym będzie ich piosenka i co powinni umieścić na drugim numerze. Jednakże, reprezentant mówi, że chce Koushiro i Mimi na następnej noweli umieścić, a także Hikari dając jej trójkąt miłosny. Jo jest zszokowany i wściekły.

Lista utworówEdytuj

# Tytuł Wykonawca Długość
1. "Butter-Fly" (Wersja TV) Kouji Wada 1:38
2. Nowela: SOS! 5 roczny Klasy A" 5:40
3. Piosenka Taichiego "I'll Use My Courage as Wings"
Toshiko Fujita 4:53
4. Nowela: "Bicie serca Sory Takenouchi! Żółta kartka!"
1:12
5. Piosenka Sory: "Tomorrow Will Be More Yūko Mizutani 4:59
6. Nowela: "Jo robi swój piosenkarski debiut!?" (Część 1) 1:44
7. Piosenka Jo "I Am a Different Me" Masami Kikuchi 3:52
9. "I wish" (Wersja TV) Ai Maeda 1:43
10. "I'll Use My Courage as Wings Oryginalne Karaoke 4:53
11. "Tomorrow Will Be More" Oryginalne Karaoke 5:00
12. "I Am a Different Me" Oryginalne Karaoke 3:53