Digimon Universe Wiki
Advertisement
Digimon Universe Wiki

Streszczenie[]

Taichi Yagami trafia do Cyfrowego Świata, gdzie spotyka swojego partnera, Agumona. Okazuje się, że trafiła tu również Sora Takenouchi, ale nigdzie nie ma Koshiro, który był razem z Taichim. Taichi tłumaczy Sorze, że Agumon jest Digimonem, po czym jego Digivice świeci i doprowadza ich do monolitu z napisem w alfabecie Digimonów. Digivice pozwala odczytać Taichiemu wiadomość: mają podążyć za światłem. Po chwili, Digivice wskazuje strumieniem światła odległą górę. Taichi i Sora decydują iść w jej kierunku.

Idąc przez las, bohaterowie trafiają na Piyomon, uciekającą przed Snimonem. Piyomon wskakuje w ręce Sory, natomiast Taichi i Agumon starają się odeprzeć atak Snimona, kupując sobie czas na ucieczkę. Gdy dobiegają do urwiska, decydują się wskoczyć w rzekę poniżej. Snimon chwilowo odpuszcza pościg.

Na brzegu, Koshiro kontaktuje się z Taichim poprzez Digivice. Okazuje się, że jest tam, gdzie ostatnio walczyli z Algomonem. Spotkał też swojego partnera, Tentomona. Mówi, że Cyfrowy Świat znajduje się w najgłębszej części Internetu. Taichi powiadamia chłopaka, że razem z Sorą postanowili udać się w miejsce, gdzie być może uzyskają odpowiedzi. Sora pokazuje Taichiemu, że przed trafieniem do tego świata, kupiła spory zapas różnych przydatnych przedmiotów. Dziewczyna proponuje zbudować tratwę, którą popłyną w kierunku góry. Piyomon, która do tej pory była nieprzytomna, wyjawia, że zna Sorę i czekała na nią.

W trakcie spływu tratwą, bohaterowie natrafiają na wartki nurt. Po krótkiej, ale niebezpiecznej przeprawie, znów wypływają na spokojne wody. Niestety, atakuje ich Coelamon. Agumon ewoluuje w Greymona i odpiera atak, ale bezbronna Sora i Piyomon zostają zaatakowani przez Snimona, która dał radę ich odnaleźć. Snimon łapie Piyomon w swoje szczęki, natomiast Sora łapie się jego nogi i próbuje uratować swoją przyjaciółkę. Piyomon uwalnia się i atakuje Snimona Magical Fire ("Magicznym ogniem"); Snimon puszcza ich. Gdy Piyomon chwyta Sorę za rękę, rozbłyskuje światło oraz symbol miłości, po czym Piyomon ewoluuje w Birdramon, która ratuje ich przed upadkiem i pokonuje Snimona przy pomocy Meteor Wing ("Skrzydła meteoru"). Greymon używa Mega Flame ("Megapłomienia") do pokonania Coelamona, a następnie wraca do formy Agumona. Sora zauważa, że przed górą, do której zmierzali jest jakaś świątynia. Znajdują się w niej figury Angemona, Seraphimona, Ophanimon i Valdurmona. Birdramon mówi, że wciąż ma siły i zabiera bohaterów w kierunku góry. Tymczasem Koshiro i Tentomon próbują dostać się do Cyfrowego Świata, ale połyka ich Whamon.

Występujące postacie[]

Ludzie[]

Digimony[]

Ewolucje[]

  1. Agumon Arrow RR Greymon
  2. Piyomon Arrow RR Birdramon

Ciekawostki[]

  • Podobnie jak w oryginalnym Digimon Adventure, pierwszym wrogiem bohaterów w Cyfrowym Świecie jest Digimon owad; w oryginale był to Kuwagamon. Co więcej, w obu seriach walka z kończy się wpadnięciem do wody z klifu, chociaż w Adventure: bohaterowie wskoczyli do rzeki z własnej woli.
  • W oryginalnej serii, Birdramon również zadebiutowała w odcinku czwartym.
Advertisement